سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر پروژه راه‌آهن لرستان تغییر کرد

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از تغییر مسیر راه‌آهن لرستان خبر داد.

سید حمیدرضا کاظمی گفت: عملیات اجرایی قطعه ۲۱۹ کیلومتری راه‌آهن خرم‌آباد - پلدختر - اندیمشک بین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با وزارت راه و شهرسازی به ارزش ۲۵۰ هزار میلیارد ریال منعقد و آغاز شد.

 سید کاظمی با بیان اینکه راه‌آهن لرستان بسیار سنگین، هزینه بر است اظهار داشت: راه آهن لرستان یک پروژه ملی و بین‌المللی تکمیل کننده کریدور شمال، جنوب و غرب کشور به مرکز است که بندر امام خمینی (ره) را به بندر انزلی، شمال‌غرب و سایر نقاط وصل می‌کند.

وی گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا در طرح‌های عمرانی در سریع‌ترین زمان بهره‌برداری شود. نماینده پلدختر معمولان تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های سه‌ساله مسیر راه‌آهن لرستان که مقرر بود از حاشیه آزادراه پل زال عبور کند از کنار جاده قدیم خرم‌آباد به پلدختر تغییر مسیر داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۵ تير ۱۴۰۳
چه احتیاجی به راه آهن خرم آباد بود،،وقتی راه آهن از دورود میگذره و میره جنوب کشور،،مسیر خرم آباد که مستقیم برا جنوب نمیره،از پلدختر به اندیمشک میره از اونجا به جنوب وصل میشه،،خوب مسیر راه آهن دورود هم به اندیمشک وصل میشه،،پس فقط اتلاف هزینه و وقت و منابع ملی داره،،
بصیرت
۱۰:۰۵ ۲۵ تير ۱۴۰۳
راه آهن لرستان به سمت جنوب در مسیر فعلی که سالها پیش و قبل از انقلاب تاسیس شده اصولی تر و اقتصادی تر است و مسیر فعلی که از خرم آباد عبور کند هیچ توجیه علمی و اقتصادی ندارد و فقط اتلاف هزینه . وقت و منابع ملی است .
تا کی باید شاهد اتلاف سرمایه های ملی و تصمیمات احساسی و بدون نظر کارشناسی باشیم ؟؟؟
ا .م
۱۱:۲۸ ۲۵ تير ۱۴۰۳
باسلام اتفاقا مسیر خرم اباد، درست تر ، کم هزینه تر و دقیقا اقتصادی تر است، و میتواند در آینده بعنوان مسیر درست کلیدر شمال به جنوب مورد بهره برداری قرار گیرد. بنظر مخالفت شما دلیل دیگری دارد