سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۷۰۰ کیسه خاک برای گل‌مالی بین هیئت‌های عزاداری در خرم‌آباد

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: ۷۰۰ کیسه خاک آماده توزیع بین جایگاه‌های عزاداری برای آئین گل مالی است، همچنین هیزم به اندازه کافی در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار داده‌ شده است.

حمید علیرضایی با اشاره به آمادگی کامل شهرداری در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: حوزه خدمات شهری با همکاری مناطق و سازمان‌های مربوطه، برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسمات روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اقداماتی را در نظر گرفته است.

وی در خصوص آماده سازی جهت برگزاری آیین گل مالی در شهر خرم‌آباد گفت: ۷۰۰ کیسه خاک جهت توزیع بین جایگاه‌های عزاداری تهیه شده،همچنین هیزم به اندازه کافی در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار داده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: برای پاکسازی و رفت‌ و‌روب معابر و جایگاه‌های عزاداری از تمام ظرفیت شهرداری خرم‌آباد از جمله ماشین آلات و نیروهای انسانی شامل ۲۰ اکیپ، ۳۸ دستگاه کمپرسی، ۲۰ دستگاه لودر و بیل و ۴۵۰ نفر نیروی انسانی استفاده می‌کنیم.

علیرضایی استقرار کشيک‌های آتش‌نشانی در سطح شهر و معابر مورد تردد دسته‌های مذهبی را از برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد بیان کرد و افزود: جهت تامین امنیت عزاداران در این ایام ۱۴۰ نفر نیروی آتش‌نشان و ۳۰ دستگاه خودروی آتش‌نشانی نیز در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم هستند.

وی رهاسازی زباله در معابر را باعث اضافه شدن زحمت پاکبانان شهرداری عنوان کرد و گفت: مردم از ریختن زباله در معابر خوددداری کنند تا علاوه بر حفظ نظافت شهر پاکبانان متحمل زحمت کمتری شوند.

منبع : فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.