سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت‌های مستمر مرکز بهداشت زاهدان بر رعایت شیوه نامه‌ها در ایام عزاداری سیدالشهداء (ع)

مرکز بهداشت زاهدان، نظارت‌های مستمر بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام عزاداری ماه محرم را در دستور کار خود قرار داده است.

فریبرز راشدی، رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته بیش از ۶۰ نفر از همکاران ما در واحد سلامت محیط و کار با حضور در مراکز و مکان‌های برگزاری آیین‌های ویژه ماه محرم بر نحوه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت مداوم دارند.

وی افزود: از عزاداران گرامی، به ویژه بانیان محترم مراسم در هیات ها، مساجد و تکیه‌ها انتظار می‌رود که با توجه به گرمای هوا با حساسیت بر نحوه طبخ و آماده سازی مواد غذایی همراه با رعایت موارد بهداشتی اقدام نمایند.

راشدی ادامه داد: رعایت مواردی همچون بهداشت فردی، استفاده از ظروف یک بار مصرف در توزیع نذورات، تهویه مناسب و استفاده از تجهیزات خنک کننده برای نگهداری مواد غذایی قبل از طبخ باید در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال همچنین باتوجه به وجود گزارش‌هایی مبنی بر ابتلاء تعدادی از هموطنان به بیماری تب دنگی در کشور و لزوم اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان، مرکز بهداشت زاهدان با استفاده از ظرفیت داوطلبان سلامت در روز‌ها و شب‌های ماه محرم به توزیع پمفلت و ارائه مطالب آموزشی به عزاداران حسینی مبادرت می‌ورزد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.