سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قانونی با کامیون‌های پارک شده در میدان‌های اصفهان

با کامیون‌های پارک شده در میدان‌های اصفهان برخورد قانونی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به برخورد قانونی با کامیون‌هایی که در حاشیه میدان‌های این کلانشهر پارک کرده و موجب مشکلات ترافیکی می‌شوند، گفت: برخورد قانونی برای رفع مشکلات ناشی از توقف کامیون‌ها در برخی از میدان‌های شهر اصفهان از جمله «شهید علیخانی» ضروری است.

حسین حق‌شناس افزود: این موضوع با مستندسازی مشکلات ایجاد شده و با هماهنگی و همکاری بین بخشی پلیس راهور و معاون دادستان اصفهان پیگیری شده است.

وی گفت: تصرف ظرفیت طولی پارک حاشیه‌ای، معضلات اجتماعی و اختلال در فرایند عبور و مرور و ترافیک از جمله تبعات توقف خودرو‌های سنگین در حاشیه خیابان‌ها و میدان‌های شهر است که نارضایتی شهروندان را به‌همراه دارد.

حق شناس با بیان اینکه برخی از خودرو‌های سنگین پارک شده در میدان‌ها و معابر اصفهان به باربری می‌پردازند، خاطرنشان کرد: بسیاری از آنها مجوز این کار را ندارند به‌همین دلیل لازم است ساز و کار لازم برای ساماندهی و نظارت بر آنها اتخاذ شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: برای برخی از کامیون‌های پارک شده در میدان‌های این شهر، اعمال قانون مانند توقیف و انتقال ۱۰ یا ۱۵ روزه به پارکینگ صورت گرفته، اما همچنان شاهد تکرار این نوع تخلف هستیم.
میدان شهید علیخانی در منطقه ۱۲ واقع شده است و نقش مهمی در عبور و مرور در شمال کلانشهر اصفهان دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.