سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام مبلغ واریزی جدید مسکن طرح ۸۱۰۰ واحدی

با اعلام زمان بندی تحویل بلوک‌ها از سال آینده؛ مبلغ واریزی جدید مسکن طرح ۸۱۰۰ واحدی تعیین شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در جلسه شورای مسکن استان گفت: در خصوص طرح ۸۱۰۰ واحدی بخشی از مشکلات بانکی مطرح و تاکیدات لازم از سوی استاندار مرکزی اعلام شد. مغایرت‌هایی نیز در مصوبات هیئت مدیره وجود دارد که‌ در حال پیگیری است.

یوسف زاده افزود: از ۴ ماه گذشته متقاضیان طرح ۲۴۰۰ واحدی سهم کیسون وجهی را پرداخت کرده اند، اما سایر متقاضیان از مدتها است که واریزی نداشتند. واریز ۵۰ میلیون تومان برای این افراد و پروژه ۳ پیمانکار دیگر نیز مصوب شد، اما پروژه شرکت کیسون با توجه پیشرفت کاری شرکت رقم ۷۰ میلیون تومان به تصویب رسید. طبق زمان بندی اعلامی از سوی پیمانکاران و تحویل بلوک‌ها از سال آینده؛ تزریق اعتبار از سوی بانک‌ها و منابع متقاضیان نیاز است.

او گفت: فضای خدماتی این پروژه نیز در این جلسه مطرح و بررسی شد که با توجه به اوقافی بودن اراضی باید با دستگاه‌های مربوطه از جمله و نوسازی مدارس وارد مذاکره شد تا امکانات خدماتی لازم فراهم شود.

یوسف زاده در خصوص نرخ اجاره بها نیز ابراز داشت: پیشنهاد به شورای عالی مسکن افزایش ۲۰ درصدی نرخ اجاره بها بود که شورای عالی مسکن با توجه به فاکتور‌های موجود افزایش نرخ اجاره بها را حداکثر تا ۲۵ درصد اعلام کردند و طبق اخرین قانون در اردیبهشت سال جاری نیز موجرین باید موارد لازم را رعایت کنند در غیراینصورت مستاجر تا ۵ سال می‌تواند نسبت به اجاره بها اعتراض داشته باشد.

برچسب ها: واریزی ، مبلغ ، مسکن ، اعلام ، کیسون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.