سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت ویژه بر ایمنی ایستگاه‌های صلواتی در قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم از تمهیدات ویژه این سازمان در ایام سوگواری امام حسین (ع) و نظارت بر ایمنی ایستگاه‌های صلواتی در شهر قم خبر داد.

 علی زندیه،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از تمهیدات ویژه این سازمان همانند سال‌های گذشته در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) خبر داد و اظهار کرد: تأمین ایمنی زائران و عزاداران در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قم برای اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و هیئت‌های بزرگ شهر از مهم‌ترین اقدامات این روز‌ها است.

وی افزود: علاوه بر آماده‌باش کامل ۲۵ ایستگاه عملیاتی در این روزها، خودرو‌های اطفای حریق و موتورسیکلت‌های مجهز به AFT آتش نشانی قم در ۱۷ نقطه از شهر در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر و مقابل هیئت‌های مذهبی مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این استقرار‌ها از شب تاسوعا آغاز شده است و تا پایان شب عاشورا ادامه دارد.

زندیه ادامه داد: کارشناسان ایمنی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم قبل از آغاز ماه محرم بازدید‌های ایمنی را از حسینیه‌ها و تکیه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر انجام داده‌اند و در روز عاشورا و تاسوعا به طور ویژه‌ای نظارت بر ایستگاه‌های صلواتی را انجام می‌دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.