سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج ۶۳ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه

کارشناس بازار سرمایه گفت: سرانه خرید حقیقی‌ها در بورس امروز ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.

علیرضا روستا کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز با افزایش ۰.۰۴ درصد و ۸۸۲ واحد مثبت به عدد ۲,۲۰۱,۱۳۹ رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهش ۰.۰۶ درصد و ۴۴۲ واحد کاهش به ۷۰۳,۴۴۳ رسید. حجم معاملات در سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۳۱۸۴ میلیارد تومان بود.

او افزود: سرانه خرید حقیقی‌ها امروز ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود و خروج ۶۳ میلیارد تومان را از سهام و حق تقدم و صندوق سهامی شاهد بودیم. همچنین امروز ۵۰ درصد بازار یعنی ۳۷۲ نماد مثبت و ۵۰ درصد بازار منفی به عبارتی ۳۶۷ نماد منفی به پایان معاملات رسیدند. بیشترین ورود پول به صنعت فلزات اساسی با ۱۹ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول با ۶۷ میلیارد تومان از صنعت بانک‌ها بود.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: ابهامات بازار سرمایه هنوز نیز پا برجاست و امید است با مشخص شدن تیم اقتصادی کشور بازار پایدار تری را شاهد باشیم.

خبرنگار: کیمیا قلی پور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.