سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ورود نهاد‌های نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادعاهای مطرح شده در خصوص سمت فروشی در شهرداری را نمی‌توان بدون بررسی تایید و یا رد کرد

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، در جمع خبرنگاران و با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی با موضوع پست فروشی در شهرداری تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران به‌عنوان نهاد بالادست شهرداری مسئولیت دارد هر گونه گزارش و ادعا در خصوص وجود و وقوع فساد در مدیریت شهری را مورد بررسی قرار داده و سپس اقدامات قانونی لازم را در دستور کار قرار دهد. بر همین اساس، نمی‌توان در بدو امر و پیش از انجام بررسی‌های لازم، صحت ادعا‌های طرح شده را تایید و یا آن را تکذیب کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ضرورت ورود نهاد‌های نظارتی و به‌طور خاص دستگاه قضا به‌منظور بررسی ادعا‌های مطرح شده پیرامون پست‌فروشی در شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر تهران به رغم اینکه نسبت به شهرداری شان نظارتی دارد و می‌تواند صحت عملکرد آن را تایید و رد کند، اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه طرح این ادعا در فضای مجازی اذهان عمومی را به خود درگیر کرده و در صورت تایید ادعا‌های طرح شده، حقوق بیت‌المال و مردم تضییع شده و این فساد احتمالی موجب هتک حیثیت شهرداری خواهد بود، ضرورت دارد تا دستگاه قضا به‌منظور صیانت از حقوق عامه به این موضوع وارد شده و بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام دهد و در صورت اینکه فسادی احراز شد، با عوامل آن به شدت برخورد شود.

وی در پایان گفت: از طرفی در صورتی که ادعا‌های مطرح شده در این فیلم بی‌اساس و کذب تشخیص داده شد، لازم است با اشخاصی که با طرح ادعا‌های بی‌اساس و بدون پشتوانه افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دادند، برخورد شود؛ بر همین اساس، به نظر می‌رسد که ورود دستگاه قضا به این موضوع از هر جهت به نفع جامعه باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۴ تير ۱۴۰۳
مملکت ارث پدرشون هست . هرکه را بخواهند منصوب می‌کنند بدون آزمون استخدامی بدون مدرک دانشگاهی مرتبط بدون تخصص بدون جایگاه و پست سازمانی ...