سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریم تهران هوایی رصد می‌شود

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: رصد حریم تهران با دانشگاه امام حسین (ع) و سازمان هوایی وزارت دفاع در حال پیگیری است.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و نهمین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه هزینه‌های حسابرسی نسبت به سال قبل ۵۰ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: گزارشات سال ۱۴۰۲ از شرکت شهربان و حریم بان آغاز می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: به خاطر ندارم که گزارش حسابرس بلافاصله در سال بعد و پیش از نشست‌های سالیانه حسابرسی گزارش داده شده باشد و این یکی از دستاورد‌های خوب است که باید آن را قدر بدانیم. تلاش حسابرسان به بار نشسته و می‌توانیم نتایج آن را تأثیر دهیم.

چمران با بیان اینکه در چهار سال دوره پنجم، یک مورد گزارش حسابرسی هم قرائت نشده بود، خاطرنشان کرد: ما برای اینکه قانون را رعایت کرده باشیم، گزارشات سال‌های قبل را قرائت کردیم. ما مشکلات زیادی در شرکت شهربان و حریم داریم که امیدواریم برطرف شود.

مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران هم گفت: ما سعی کردیم انضباط مالی شرکت را به بهترین شکل انجام دادیم و اولین شرکتی هستیم که حسابرس بررسی‌های آن را انجام داد و گزارش مقبول و منصفانه بود.

وی افزود: برای سال ۱۴۰۰ برگه تشخیص عملکردی برای مالیات صادر شده بود که به آن اعتراض کردیم تا کل مالیات سال ۱۴۰۰ دوباره رسیدگی شود که مورد قبول قرار گرفت و سعی ما این است که پس از بررسی ها، رقم به حداقل برسد.

رنجبریان ادامه داد: شرکت شهربان درآمدی نیست و تماماً هزینه دارد. در سال ۱۴۰۲ نیرو‌های پیمانکاری ما رسمی شدند و موارد حقوقی این کارکنان تغییر پیدا کرد و به عنوان کارگر رسمی شهرداری مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۳۰ نفر از نیرو‌ها رسمی شدند و امروز ۴۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری مطابق قانون رسمی شدند، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۵ شورا مصوبه‌ای داشت و معبر به عنوان اساسنامه شرکت شهربان اضافه شد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با تأکید بر اینکه سال قبل از سازمان بازنشستگی به عنوان یکی از سهامداران امضا گرفتیم، گفت: ترکیب سهام داران پس از امضای شهردار تهران تغییر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در حال خرید خودرو هستیم و مقدمات آن انجام شده است. رصد حریم تهران با دانشگاه امام حسین (ع) و سازمان هوایی وزارت دفاع در حال پیگیری بوده و بخشی از حریم، هوایی رصد می‌شود و سعی داریم رصد با پهپاد در کل حریم انجام شود. تنها ۳۰۰ نفر رصد حریم را انجام می‌دهند و حتما باید هوشمند باشد که به درستی در حال انجام است. امیدواریم با همکاری اداره کل حریم این کار به درستی انجام شود و بتوانیم هوشمندسازی را به درستی جلو ببریم.

رنجبریان با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ دوربین البسه از وزارت دفاع تهیه کردیم، یادآور شد: قرار شد با این ارگان دولتی قرارداد ببندیم و این دوربین‌ها را خریداری کنیم.

گفتنی است گزارش حسابرسی شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲ با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.