سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان خودرو در تبریز

 فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ سارق خودرو با ۳۰ فقره سرقت در شهر تبریز خبر داد.

سردار محمدی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر تبریز موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان ضمن مراجعه به محل‌های وقوع سرقت و بررسی آثار به جا مانده از سارقان با بررسی و تحلیل داده‌های موجود موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار شدند.

وی اعلام کرد: پس از شناسایی مخفیگاه سارقان با اخذ مجوز از مراجع قضایی طی عملیات پلیسی متهمان دستگیر و با توجه به کشف مقادیری اموال مسروقه جهت بررسی‌های تخصصی به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

سردار محمدی خاطرنشان کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب بزه بودند، اما با ادامه تحقیقات ضمن اعتراف به ۳۰ فقره سرقت خودرو در شهر تبریز به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال مالخر اموال مسروقه شناسایی و پرونده به همراه متهمان جهت ادامه دادرسی تحویل مراجع قضایی شد و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

وی با اشاره به این‌که بسیاری از اموال مسروقه به مال باختگان مسترد شد از شهروندان درخواست کرد برای پیشگیری از سرقت خودرو از پارک و رها سازی آن در نقاط کور و خلوت خودداری و از وسایل ایمنی و حفاظتی مناسب استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.