سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۶۶ سارق در کشور با اجرای طرح مقابله با سارقان احشام

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: در نتیجه اجرای طرح مقابله با سارقان احشام، ۱۶۶ سارق دستگیر شدند و ۵۲۷ راس احشام مربوط به مالباختگان کشف شد.

 سرهنگ محمدرضا اکبری اظهار داشت: در راستای کشف و دستگیری سارقان احشام و کنترل و کاهش این گونه جرایم، طرح مقابله با سارقان احشام در تیر ماه امسال به مدت سه روز در سطح استان‌های سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح تعداد ۱۶۶ سارق احشام دستگیر شدند که ۷۱.۷ درصد سابقه دار و ۲۸.۳ درصد فاقد سابقه بودند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: کارآگاهان مبارزه با سرقت موفق شدند در این خصوص تعداد ۱۶۱ فقره سرقت و همچنین تعداد ۵۲۷ رأس احشام مربوط به مالباختگان را نیز کشف کنند.

وی گفت: طی سه ماهه اول امسال بیش از ۵۱ درصد از سرقت احشام کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۵.۴ درصد رشد داشته است.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: تعداد ۲ هزار و ۳۷۴ نفر سارق نیز در سه ماهه اول امسال در کل کشور دستگیر شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۲ درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر افزایش قیمت دام بنا به دلایل مختلف، توجه و ترغیب بیش از پیش مجرمین را به سرقت احشام جلب کرده است و این امر ضرر و زیان فراوانی به مالباختگان (عشایر و روستائیان کم بضاعت) را موجب شده است لذا ضرورت دارد با پیگیری، کشف احشام مسروقه، دستگیری سارقان و سپردن آنها به چنگال عدالت از ضرر و زیان وارده به این قشر زحمت‌کش جلوگیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۴ تير ۱۴۰۳
ما که سال قبل باوام چند تا گوسفند گرفتیم دزد ها بردن خوردن هیچکس دزدی نگرفت وندید ماشاالله که برا خودشون شاهی میکنند