سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ هزار نفر در گرمسار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

رییس اداره تامین اجتماعی گرمسار گفت: ۲۲ هزار و ۸۲۳ نفر در این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.

زین العابدین فدایی رییس اداره تامین اجتماعی گرمسار گفت: جمعیت تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان گرمسار در مجموع ۵۰ هزار و ۸۲۴ نفر است که از این تعداد ۲۲ هزار و ۸۲۳ نفر اصلی و ۲۸ هزار و یک نفر تبعی محسوب می‌شوند.

وی با بیان آمار افراد بیمه شده اجباری در این شهرستان افزود: از مجموع جمعیت بیمه‌شدگان بیمه اجباری در گرمسار ۱۲ هزار و ۳۰۹ نفر بیمه‌شده اصلی و ۱۵ هزار و ۵۰۹ نفر تبعی هستند.

این مسئول افزود: جمعیت مستمری بگیر تامین اجتماعی در گرمسار ۱۰ هزار و ۱۰۹ نفر است که از این تعداد پنج هزار و ۷۷۴ نفر اصلی و چهار هزار و ۳۳۵ نفر تبعی هستند.

وی با بیان اینکه در بخش بیمه مشاغل آزاد و اختیاری نیز در مجموع ۶ هزار و ۵۰۸ نفر در شهرستان گرمسار بیمه شدند، عنوان کرد: ۲ هزار و ۵۸۸ نفر اصلی و سه هزار و ۹۲۰ نفر تبعی این نوع بیمه محسوب می‌شوند و از تمام خدمات این سازمان متناسب با قرارداد بیمه‌ای استفاده می‌کنند.

وی از پرداخت بیمه بیکاری به ۲۵۲ نفر خبر داد و ابراز کرد: یک هزار و ۵۲۴ کارگاه فعال و ۷۱۴ کارگاه نیمه فعال نیز از خدمات بیمه تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند.

رییس اداره تأمین اجتماعی گرمسار گفت: یک هزار و ۱۴۰ راننده، ۴۷۳ کارگر ساختمانی، ۱۷۳ قالیباف و ۲۴ خادم مسجد در شهرستان گرمسار تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.