سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه کوچه‌های بی پلاک در کازرون به نمایش در خواهد آمد

امسال همزمان با شام غریبان حسینی و کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس نمایشگاه کوچه‌های بی پلاک در کازرون جهت بازدید مردم به نمایش در خواهد آمد.

 سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: این روز‌ها و شب‌ها در گوشه‌ای از شهر سبز سلمان فارسی (ره)، دیار هزار و ۳۰۰ شهید، نوجوانان و جوانانی در نهایت خلوص و در اوج بندگی و در گمنامی مشغول آماده کردن نمایشگاهی برای عاشقان و دلداگان اهل بیت (ع) و شهدا هستند.

 او ادامه داد: صفا و صمیمیت بین خادمان نمایشگاه کوچه‌های بی پلاک شامل احترام به بزرگ تر، گلایه نکردن از سختی و دشواری کار، تواضع و فروتنی شب‌های نمایشگاه را به شب‌های سراسر نور جبهه‌های ۸ سال دفاع مقدس مبدل ساخته است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تاکید کرد: دلدادگان و عاشقان شهدا همه هَمّ و غم شان این است که شعور و شور حسینی را در روز بیست و ششم تیرماه ۱۴۰۳ مصادف با شام غریبان حسینی، محرم الحرام ۱۴۴۶ به مدت ۱۰ شب کلید بزنند.

 او به شهر مومن و انقلابی کازرون در تقدیم هزار و ۳۰۰ شهید سرو رعنا قامت در تقدیم به نظام مقدس جهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: نمایشگاه کوچه‌های بی پلاک شهادت به نیت هزار و ۳۰۰ شهید ولایتمدار شهرستان کازرون در راه اهل بیت (ع) همه سال از سال ۱۳۹۳ به جز ایام کرونا برپا شده که امسال به همت جوانان ولایتمدار این شهرستان با همکاری برخی دستگاه‌ها و نهادها، چهار راه شهید مطهری (نطنج) از شب ۲۶ تیرماه همزمان با شام غریبان امام حسین (ع) افتتاح می‌شود.

 سرهنگ حیاتی با توجه به اینکه نمایشگاه کوچه‌های بی پلاک بازدید برای عموم مردم آزاد است از عموم مردم خداجو و شهید پرور شهرستان کازرون جهت تماشا از نمایشگاه کوچه‌های بی پلاک از ۲۶ تیرماه تا ۴ مردادماه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه دعوت به عمل آورد.

کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.