سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمليات بازگشت حجاج به اتمام رسيد

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه امروز عملیات پرواز‌های حج تمتع با بازگشت بیش از ۸۷ هزار زائر با میانگین تاخیر ۴۰ دقیقه به اتمام رسید.

شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ خوشبختانه به  امروز به پایان رسید گفت: عملیات اعزام حجاج از ۲۴ اردیبهشت شروع شد و  با انجام آخرین پرواز در بامداد روز یکشنبه در تاریخ ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۳ با انتقال ۸۶ هزار و ۷۰۰ نفر از حجاج از ۲۱ فرودگاه کشور انجام شد. که در طی این سال‌ها ما شاهد یکی از آرامترین و منظم‌ترین عملیات حج تمتع در کشور بودیم.

وی افزود: میانگین تاخیرات رفت و برگشت حج ۴۰ دقیقه بود که رکورد جدیدی در میزان کمترین تاخیر در انجام پرواز‌های حج در سال‌های گذشته بود که حاصل تلاش همه‌ی دست اندرکاران عملیات بزرگ حج تمتع است.

وی اظهار کرد: در انجام پرواز‌های حج امسال از تلاش تمامی همکاران در  سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان حج و زیارت، شرکت فرودگاه‌های کشور، شهر فرودگاهی حضرت امام (ره)، پلیس فرودگاه، سپاه امنیت هواپیمایی، هواپیمایی آسمان و شرکت هواپیمای آوا ایر که در انجام عملیات برگشت به ما کمک کردند تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

خبرنگار: محبوبه کباری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۴ تير ۱۴۰۳
پدر و مادر من پروازشون یک ربع به شش بود ۸:۳۰ پرواز انجام شد!
کم چرت بگید
زهرا
۱۲:۰۴ ۲۴ تير ۱۴۰۳
انشالله قسمت همه