سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۵۰ درصد اعتبار تسهیلات عشایر استان قزوین

رئیس اداره امورعشایر استان قزوین گفت: تسهیلات بانکی عشایر استان از محل منابع قانون بودجه سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته پنجاه درصد رشد داشته است.

سعید ابیت رئیس اداره امورعشایراستان قزوین گفت: در سال گذشته امورعشایر استان بعنوان دستگاه مشمول برخورداراز تسهیلات جز۳ بند ب تبصره ۲ قانون بودجه جهت حمایت و توسعه تولیدات در جامعه عشایری مبلغ ۳۴۰ میلیارد ریال به عشایر استان اختصاص پیدا کرد که با جذب بیش از۹۰ درصد این اعتبارات از دستگاه‌های برتر در جذب تسهیلات شناخته شده است.

وی اضافه کرد: با افزایش پنجاه درصدی اعتبارات سال ۱۴۰۳ و تخصیص رقم ۵۱۶ میلیارد ریال، انشاالله شاهد تاثیر گذاری موثرعشایردر تولید گوشت قرمز باشیم.

ابیت با اشاره به این نکته که استان قزوین از استان‌های دارای جمعیت عشایری بوده که متاسفانه به دلیل عدم برخورداری از امکانات، خشکسالی‌های متمادی در استان و فقر مراتع، موجبات کاهش دام عشایری و تغییر حرفه از سوی عشایر شده است، ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های صورت گرفته در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی، پرداخت تسهیلات شاهد رونق بیش از پیش سبک زندگی عشایری و تولیدات در جامعه عشایری استان باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.