سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ورود عدلیه؛

مشکل فاضلاب ۳ هزار شهروند کرمان حل شد

با دخالت دستگاه قضا مشکل فاضلاب دو شهرک الهیه واکباتان کرمان رفع شد.

پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر اعلام نارضایتی جمعی از شهروندان ساکن مجتمع‌های مسکونی اکباتان و الهیه کرمان (قریب به ۳ هزار نفر) مبنی بر عدم دفع فاضلاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و این مشکل رفع شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:در راستای حفظ حقوق عامه؛ دادگستری کرمان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به موضوع دفع غیر اصولی فاضلاب مجتمع‌های الهیه و اکباتان کرمان ورود کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی افزود:با توجه به تهدیدات بهداشتی بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان قرار گرفت و پس از بازدید‌های میدانی معاون قضایی دادگستری موضوع در کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد:خوشبختانه پس از تشکیل سه جلسه با حضور ادارات مربوطه با همت مسئولان مشکل در کمترین زمان ممکن با حفر چاه‌های جذبی عمیق حل و فصل شده است.

رییس شورای قضایی استان کرمان بر ضرورت رفع مسائل مشکلات اجرایی و حقوقی تسریع طرح شبکه فاضلاب شهری در مرکز استان تاکید کرد و گفت:بایستی با حضور مسئولان عالی استان حل مشکلات اجرایی و حقوقی این طرح در دستور کار ادارات متولی قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد:پیمانکارانی که پروژه‌های ساختمانی احداث می‌کنند باید اقدامات اصولی در جهت جذب و دفع فاضلاب مجتمع‌ها با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط را انجام دهند در غیر این صورت به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.

برچسب ها: فاضلاب ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.