سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها طبق روال پیش می‌رود

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: فرآیند دریافت تضامین، چک و سفته از شرکت‌ها و بانک‌هایی که استقلال و پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند، در حال انجام است.

ابراهیم بازیان گفت: فرآیند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مرحله اخذ تضامین است و در این رابطه نشست‌هایی با شرکت‌ها و بانک‌های متقاضی برگزار شده است؛ کار‌ها طبق روال پیش می‌رود و مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: شرکت‌هایی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند باید برای اقساط، چک و سفته می‌دادند که در مورد استقلال این اتفاق افتاده است. درخصوص بانک‌هایی هم که پرسپولیس را در اختیار گرفتند صحبت‌هایی صورت گرفت مبنی بر این‌که به جای چک و سفته، ضمانت‌نامه بدهند. بعضی چک و سفته و برخی دیگر ضمانت‌نامه دادند. سایر مسائل فنی بر عهده شرکت‌های مالک و وزارت ورزش است. البته وزارت ورزش نظارت کلی را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان این‌که وظیفه ذاتی ما پیگیری اجرای مفاد قرارداد واگذاری سرخابی‌هاست، گفت: موضوعات دیگر مثل تمکن مالی یا تزریق منابع مالی از سوی شرکت‌ها که بعضا با حاشیه‌های رسانه‌ای نیز همراه می‌شود، ارتباطی به سازمان خصوصی‌سازی ندارد.

وی تاکید کرد: آن‌چه مسلم است این‌که روند دریافت تضامین و اجرای دقیق مفاد قرارداد واگذاری سرخابی‌ها مقداری زمان‌بر است، اما مشکل خاصی در این زمینه دیده نمی‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها: بورس ایران ، سرخابی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.