سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات بِروز در آزمایشگاه جامع علوم پزشکی شهید صدوقی یزد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با هدف راه اندازی فضایی متمرکز و مجهز به امکانات و تجهیزات تحقیقاتی، اقدام به تاسیس آزمایشگاه جامع تحقیقات نموده است.

امین صالحی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان گفت: این آزمایشگاه در راستای پاسخگویی به نیاز‌های اساتید، دانشجویان و محققان داخل و خارج دانشگاه در حال فعالیت است و با هدف کلی ارائه خدمات آزمایشگاهی و دستگاهی منطبق بر استاندارد‌های روز دنیا، به دانشگاهیان، محققان، صنایع و سایر اقشار، خدمات ارائه می‌کند. 

او اظهار داشت: این آزمایشگاه بالاترین کیفیت و رضایتمندی مراجعان را سرلوحه راه خود قرار داده و در برابر صرف زمان، انرژی و هزینه از سوی مراجعان همواره متعهد است. 

صالحی تصریح کرد: آزمایشگاه جامع تحقیقات امکان ثبت سفارش آزمایش همراه با جزئیات انجام آزمون به صورت حضوری و غیر حضوری را فراهم کرده است. خدمات مذکور مطابق با تعرفه دولتی و برای پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه با تخفیف‌های ویژه قابل انجام است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، تقویت و توسعه رویکرد شبکه‌ای در زمینه فعالیت‌های آزمایشگاهی مرتبط با تحقیقات، توسعه فنون دستگاهی در جهت افزایش توانمندی‌های تحقیقاتی دانشگاه، استفاده بهینه از تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات دستگاهی و مشاوره در خصوص نتایج به همراه آنالیز داده‌ها، کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف شامل دستگاه‌ها و روش ها، همکاری علمی با سایر مراکز علمی و پژوهشی داخل کشور و ترغیب، تشویق و بکارگیری محققان در زمینه پژوهش را از اهداف و محور‌های فعالیت این آزمایشگاه برشمرد.

صالحی در پایان یاد آور شد: از جمله خدمات قابل ارائه در این مرکز می‌توان به اندازه گیری سایز ذرات نانو، اندازه گیری فاکتور‌های بیوشیمی خون و ادرار، انجام آزمایش شمارش کامل سلول‌های خونی (CBC)، انجام آزمایشات مولکولی با روش‌های مختلف، نگهداری نمونه‌های زیستی بصورت طولانی مدت با استفاده از فریزر‌های منفی ۸۰ و بیوبانک اشاره کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.