سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشت پرده جدایی بازیکنان پرسپولیس از زبان درویش 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی برخی بازیکنان این تیم راز‌های مهمی را برملا کرد.

رضا درویش، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی برخی بازیکنان و شرایط سخت نقل و انتقالاتی گفت: قوای صنعتی بر قوای ورزشی پیروز شده و مدیران بالادستی با هم توافق کرده‌اند که لیموچی به تیم سپاهان برود و ما برای اینکه ثابت کنیم پای کار هستیم صبح امروز هم نامه زدیم و گفتم بالاترین مبلغ را برای انتقال او پرداخت خواهیم کرد. روابط غیرفوتبالی و صنعتی این دستاورد را برای آنها داشت. اولین درخواست کننده ما بودیم و بیشترین قیمت را هم ما اعلام کرده بودیم.

وی ادامه داد: خبر دارم یکی از همین تیم‌ها قبل از اینکه بازیکن جدید بگیرد، سقف بودجه‌اش پر شده بود، پس چطور قرارداد جدید می‌بندد؟ شما حتما می‌دانید بازیکن اگر قرار باشد بین پرسپولیس و تیم دیگری انتخاب کند، اگر آن تیم ۱۰ تا ۱۵ میلیارد بیشتر هم بدهد، باز پرسپولیس را انتخاب می‌کند، اما الان بازیکن به تیم دیگر می‌رود. پس چطور می‌خواهند سقف بودجه را رعایت کنند؟ ببینید فوتبال ما به کجا می‌رود؟ ببینید آن قدری که مبلغ قرارداد‌ها رشد کرده آیا فوتبال ما هم رشد کرده است؟ آیا می‌توانید ۵ بازیکن جدید نام ببرید که پدیده بوده‌اند؟

درویش افزود: از زمانی که به پرسپولیس آمدم ثابت کردم که تحت فشار فضای مجازی و دلالی قرار نمی‌گیرم. خدا هم کمک کرده تا از وقتی آمدم تیم خوب ببندم. آیا پارسال که تیم بستم بهترین بازیکان را جذب نکردم؟ پارسال که سه جام کسب کردیم بهترین بازیکنان را جذب کردیم. الان هم همین است. هیچ هواداری اندازه من دغدغه پرسپولیس را ندارد. چون من ۵۰ سال هوادار پرسپولیس بودم و حالا مدیرعامل هستم؛ بنابراین سعی می‌کنم بهترین تیم را ببندم. اینکه بیایند تحریک کنند و بیایند مقابل باشگاه شعار بدهند درست نیست. آیا هوادار بیشتر از من نگران است؟ می‌گویند فلان بازیکن را جذب کن، با آن بازیکن تماس گرفتیم و یک ماه است ما منتظر او هستیم. جالب است دائم هم می‌گوید پرسپولسی‌ام، اما منتظر است پیشنهادات دیگر خود را بررسی کند. پرسپولیسی کسی است که می‌آید قرارداد را امضا می‌کند و می‌رود و از خیلی از منفعت‌های خود می‌گذرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.