سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۱۵ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های ایلام انجام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: عملیات اجرایی ۹۱۵ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم انجام شده است.

چشمه خاور اظهار کرد: راه‌های ارتباطی استان ایلام به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک محسوب می‌شود که این امر اهمیت راه‌ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده‌ای پدید آورده است.

وی افزود: در بازه زمانی سه سال گذشته ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط‌کشی جاده‌ها با اعتبار یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: همچنین در مدت فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۷۰ کیلومتر جداکننده و حفاظ بتنی در سطح جاده‌های استان نصب شده است.

چشمه‌خاور بیان کرد: امسال نصب ۳۰ کیلومتر نیوجرسی( حفاظ بتنی و جداکننده) در سطح محورهای مواصلاتی در دست اقدام است که تاکنون ۱۰ کیلومتر از این میزان در سطح جاده‌های استان نصب شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در سطح راه‌های استان، گفت: همچنین در این مدت(سه سال گذشته) ۲۱ نقطه پرحادثه در سطح جاده‌های استان حذف و ۸۲ هزار عدد انواع تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: نقاط حادثه‌خیز استان در سال گذشته ۱۶ نقطه بود که تاکنون هفت نقطه پرحادثه حذف شده است.

برچسب ها: آسفالت ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.