سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری مراکز غیرمجاز فروش دام زنده در خرم آباد

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری شهرداری خرم آباد گفت: مراکز غیرمجاز فروش و کشتار دام زنده در راستای حفظ سلامت شهروندان و کمک به زیبایی منظر شهری جمع آوری شد.

شیرزاد بیرانوند اظهار کرد: از صاحبان این مراکز با اخذ تعهدنامه خواسته شده است برای فروش و ذبح دام های خود به کشتارگاه کمربندی خرم آباد مراجعه نمایند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و افزایش خریداری دام برای نذورات افزود: عمده این مراکز غیرمجاز در در ورودی شمالی خرم آباد در محدوده شهرک پارسیلون و بلوار ولایت مستقر می شوند که هم سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازند و هم چهره نامناسبی به ورودی شهر می بخشد.

بیرانوند بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون طی چندین مرحله و هر بار نسبت به جمع آوری حدود ۱۰ مرکز اقدام شده است اما متاسفانه با مساعد شدن شرایط مجددا فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی ادامه داد: ذبح دام در حاشیه شهرها بدون رعایت کردن مسایل بهداشتی سلامت شهروندان و خود مالکان این مراکز را با مشکل مواجه می کند و جمع آوری آنها تنها کار یک نهاد نیست بلکه سایر دستگاه های متولی همچون شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی نیز باید در این زمینه ورود جدی داشته باشند.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.