سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب طرح تغییر پهنه ناکارآمد خیابان مشهد پس از حدود یک دهه

شهردار منطقه ۱۴ از رونق ساخت و ساز بافت شهری و تحولات کالبدی با تغییر زیر پهنه املاک خیابان مشهد در این بخش از پایتخت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، شهرابی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور علیرضا زاکانی شهردار پایتخت، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، نمایندگان سایر سازمان‌های متولی در راستای ایجاد تعادل در توسعه شهری با موضوع تغییر پهنه املاک خیابان مشهد از محدوده آیت الله سعیدی تا خیابان خاوران گفت: به استناد وضعیت موجود کاربری املاک محور مورد اشاره، ریزدانه بودن، وضعیت فرسودگی املاک، بمنظور رونق ساخت و ساز در این محور، تحقق تغییر پهنه از M۱۱۳ به R۱۲۲ مصوب و اجرایی شد.

شهرابی افزود: با پیگیری‌های لازم از ابتدای سال تاکنون به منظور بازنگری در تغییر پهنه مصوب و مصوب شدن اجرای پهنه R۱۲۲ از سوی شهرداری منطقه، حالا این امکان پس از یک دهه برای شهروندان این بخش از منطقه مهیا شده تا با در راستای رونق ساخت ساز، نوسازی بافت فرسوده مسکونی و تجاری و رفع کاربری نامتناسب محور، شاهد ارتقاء کیفیت و کارایی محیط شهری منطقه ۱۴ تسهیل و تسریع درخواست تخریب و نوسازی محدوده یاد شده باشیم.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان تقویت امنیت در این محور جنوبی منطقه، طراوت و سرزندگی و افزایش رضایتمندی مالکین و رونق ساخت و ساز را از مزیت‌های مورد انتظار این طرح برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.