سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه مهارت و تقویت فرهنگ کار در مدارس با جدیت پیگیری شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه مهارت و مهارت آموزی، کارآفرینی و تقویت فرهنگ کار و تلاش در مجموعه مدارس با جدیت پیگیری شود.

محمد کرمی در شورای معاونین آموزش و پرورش استان، ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و همچنین گرامیداشت یاد شهدای پرواز اردیبهشت ۱۴۰۳ بر لزوم تربیت توحیدی و دینی دانش آموزان در کنار آموزش تاکید و اظهار کرد: پرورش انسانی متعالی و رشد یافته در دامان نظام تعلیم و تربیت مهمترین اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های این مجموعه باشد.

وی افزود: معلمان هنرمندانی بی بدیل هستند که با هنر خودشان دانش‌آموزان را با نگاه توحیدی آشنا کرده و در مسیر رسیدن به معبود قرار می‌دهند.

کرمی ادامه داد: خودشناسی و خداشناسی زمینه عزتمندی افراد را فراهم می‌کند و در پی آن رشد فکری و عقلی اتفاق می‌افتد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: با هدف تربیت انسان‌هایی ماهر و توانمند، توسعه مهارت و مهارت آموزی، کارآفرینی و تقویت فرهنگ کار و تلاش در مجموعه مدارس با جدیت پیگیری شود.

وی گفت: ضرورت روی آوردن به فرآیند نوآوری و فناوری‌های روز در مدارس و درگیر کردن دانش آموزان با این مقوله در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است.

کرمی خاطرنشان کرد: در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها از توان، ظرفیت، افکار و ایده‌های دانش‌آموزان بهره‌گیری صحیح و مطلوب صورت پذیرد تا شاهد شکوفایی استعداد‌های آنان باشیم.

وی بیان کرد: راهبرد اصلی نظام، توجه و تاکید بر اهمیت و جایگاه تعلیم و تربیت و توسعه همه جانبه آن در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف است و همگان باید به کمک این نهاد علمی و فرهنگی و انسان ساز بشتابند.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: فرصت گرانبهای تعلیم و تربیت و کار لذت بخش برای دانش آموزان را قدر بدانید؛ کار شما کاری متنوع و سرشار از انرژی بوده و خواهد بود.

کرمی ادامه داد: در همه فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس، لزوم مشارکت خانواده‌ها و نقش آفرینی آنان در تعیین سرنوشت فرزندان خود بیش از پیش احساس می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.