سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۶ واحد نانوایی در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از پلمب ۶ واحد نانوایی فاقد پروانه کسب در مرکز استان خبر داد.

جمشید خدایاری مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: فقدان پروانه کسب و پخت نان به صورت خودسرانه از عمده تخلفات این واحد‌های نانوایی بود که دستور پلمب آنها از سوی کارگروه آرد و نان شهرستان قزوین صادر شد.

وی اضافه کرد: برابر قانون هر واحد صنفی برای فعالیت و کسب و کار باید دارای پروانه کسب باشد که قرار شد این واحد‌های نانوایی از طریق مبادی قانونی به دریافت پروانه کسب اقدام کنند.

خدایاری به تشکیل پرونده تخلف صنفی برای این واحد‌ها نیز اشاره کرد و گفت: متصدیان متخلف برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گفته این مسئول، بیشترین تخلفات در حوزه عرضه کالا‌های اساسی مربوط به واحد‌های نانوایی است که تقریبا ۴۰ درصد از مجموع تخلفات صنفی را شامل می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین عنوان کرد: شهروندان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات موضوعات مرتبط را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.