سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایتی از تلاش دشمنان برای اخلال در برگزاری انتخابات

معاون سیاسی وزیر کشور از تلاش دشمنان برای ایجاد اخلال در برگزاری این انتخابات خبر داد و گفت: با وجود همه تلاش‌های شوم دشمنان برای ایجاد اخلال، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در امنیت کامل و سالم برگزار شد.

سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور امروز در شورای اداری استان سمنان، اظهار داشت: با وجود همه تلاش‌های شوم دشمنان برای ایجاد اخلال، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور در شرایط خاصی صورت گرفت و در امنیت کامل و سالم برگزار شد.

وی با بیان اینکه از سوی دشمنان نظام تلاش سنگینی انجام شد تا در روند و اجرای انتخابات، اخلال ایجاد شود، افزود: ما در کشور از زمانی که حادثه بالگرد پیش آمد و حتی از گذشته برای انتخابات مجلس، فشار سنگینی را از سوی دشمنان داشتیم تا امنیت و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: با اقدامات جهادی و مدیریت و هم‌افزایی بین دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی این اقدامات خنثی شد.

شاهچراغی با بیان اینکه جدایی مردم از حاکمیت و عدم اعتماد به جمهوری اسلامی، تلاش برای تحریم و ... از جمله دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام در خلال برگزاری انتخابات گذشته بود، تصریح کرد: اما با اقدامات صورت گرفته، این انتخابات در سلامت کامل و امنیت برگزار شد.

معاون سیاسی وزیر کشور عنوان کرد: ما در ستاد انتخابات کشور و استان‌ها امانتدار رأی مردم بودیم، هر کسی که مردم انتخاب کردند، با هر نگاهی و گرایشی باید همگان تلاش کنیم تا با قوت به خدمتگزاری ادامه دهند.

وی با اشاره به اجرای مناسب فرایند انتخابات در استان سمنان، بیان کرد: استان سمنان در مرحله اول و دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رده‌های برتر و بالا در بحث شروع به هنگام رأی‌گیری قرار داشت.

معاون وزیر کشور با اشاره به اقدامات جهادی دولت شهید رئیسی برای رفع مشکلات کشور در دولت سیزدهم اقدامات بسیار بزرگی انجام شد، نتیجه این اقدامات نیز رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف شد.

شاهچراغی با تأکید بر اینکه دولت‌ها باید نقش مکمل دولت‌های قبل را ایفا کرده و اگر اقدام و کاری در یک دولت ناتمام مانده باید در دولت بعد تلاش شود که به اتمام برسد، گفت: دولت سیزدهم با حضور مؤثر در میدان این مهم را اجرایی کرد.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم تلاش شد تا همه مدیران و مسئولان به تکلیف خود به نسبت‌های مختلف عمل کنند.

معاون وزیر کشور عنوان کرد: در استان سمنان نیز اقدامات بسیار خوبی توسط دولت سیزدهم شکل گرفت.

شاهچراغی با تأکید بر لزوم استمرار تلاش‌های جهادی مدیران دولت سیزدهم در روز‌های باقیمانده تا آغاز به‌کار دولت چهاردهم، گفت: تلاش در مدت باقی‌مانده از دولت سیزدهم، می‌تواند به زحمات صورت گرفته شما قوت دهد، نباید تا آخرین روز خدمتگزاری به مردم تعطیل شود.

وی بیان کرد: به برکت حضور ارزشمند مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم، در ریل‌گذاری کلان نظام جمهوری اسلامی تغییری حاصل نمی‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.