سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز تکمیل نهایی طرح توسعه بیمارستان‌های نهبندان و طبس

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طرح توسعه بیمارستان‌های طبس و نهبندان وارد مرحله تکمیل نهایی شد.

مالکی مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: به منظور تکمیل طرح‌های بیمارستانی و افزایش تخت‌های بیمارستانی سطح استان در هفته گذشته طرح‌های توسعه بیمارستان‌های شهید مصطفی خمینی طبس و شهید آتشدست نهبندان وارد مرحله اجرایی تکمیل نهایی شد.

او افزود: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته و پس از تکمیل مرحله اول طرح‌های بیمارستان‌های مذکور و برگزاری مناقصه، قرارداد‌های طرح توسعه ۱۵۷ تخت خوابی بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس و توسعه ۶۴ تخت خوابی بیمارستان شهید آتشدست نهبندان منعقد شد.

مالکی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته و بازدید‌های انجام شده به همراه مهندسیان مشاور، زمین طرح برای شروع عملیات اجرایی تکمیل این طرح‌ها تحویل پیمانکار و تا این فرآیند به صورت رسمی آغاز شد.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: قرارداد تکمیل طرح‌های بیمارستانی مذکور با مدت اولیه ۲۴ ماه منعقد شده که با به سرانجام رسیدن این قراردادها، فضا‌های درمانی مذکور با زیربنایی بالغ بر ۱۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع قابل بهره برداری برای ارائه خدمت به مردم خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.