سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جبهه آزادی فلسطین:

ایران رکن اساسی در زنده نگه داشتن مسئله فلسطین است

نماینده جبهه آزادی فلسطین در لبنان تاکید کرد مقاومت لبنان پشتیبان اول و اساسی فلسطین است.

 «محمد یاسین» نماینده جبهه آزادی فلسطین در لبنان در مصاحبه با العهد گفت: ملت فلسطین و مقاومت آن هرگز از یک وجب از خاک سرزمین فلسطین تا آزادی کامل از دریا تا رود و آزادی تمام اسرا و مقدسات اسلامی و مسیحی و بازگشت ملت فلسطین به سرزمین خود کوتاه نمی‌آیند چرا که ما صاحبان این سرزمین هستیم و حق داریم که از آن با تمام ابزار‌های ممکن از جمله گزینه مقاومت دفاع کنیم.

وی گفت: آنچه از لحظات اول طوفان الاقصی اتفاق افتاد، همه چیز را در سرتاسر جهان به ویژه در منطقه عربی و اسلامی تغییر داد. عملیات طوفان الاقصی نقش اساسی در ناکام گذاشتن پروژه عادی‌سازی روابط برخی کشور‌های عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی تا ابد داشت. ملت‌های عربی و اسلامی اکنون بیش از هر زمان دیگری ایمان دارند که طرح صهیونیستی-آمریکایی با تمام ابزار‌های ممکن برای سیطره بر سرزمین‌های ما و امکاناتش تلاش می‌کند. همانطور که از ده‌ها سال پیش تا به امروز رژیم اشغالگر برای سیطره بر سرزمین ما کشتار‌ها و جنایت‌هایی را در حق ملت فلسطین انجام داده است.

یاسین افزود: پایداری اسطوره‌ای ملت فلسطین و مقاومت از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی صدای فلسطین را به سرتاسر جهان رساند و جنایت‌ها و کشتار‌های دشمن صهیونیستی و حامیانش در حق بشریت را به تمام جهان نشان داد. اکنون افکار عمومی جهانی از ملت فلسطین و مسأله عادلانه آن حمایت می‌کند.

یاسین تاکید کرد: جنگ امروز واقعیت همه را روشن کرد چه کسانی که فلسطین و ملت آزاده و اسرا و مقدسات آن را نادیده گرفتند و چه کسانی که در کنار ملت فلسطین ایستادند و به با وجود خون‌هایی که در فلسطین تا جنوب لبنان، سوریه، عراق و یمن ریخته شده است به حمایت از ما در نبردی بی سابقه در تاریخ نزاع با دشمن صهیونیستی و حامیان آن ادامه دادند.

یاسین تاکید کرد: حمایت گسترده جمهوری اسلامی ایران رکن اساسی در زنده نگه داشتن مسأله فلسطین تا به امروز بوده است. همچنین عملیات مقاومت اسلامی لبنان که به یک جبهه مشارکت مستقیم در مقابله با دشمن صهیونیستی تبدیل شده است، نقش اساسی در حمایت از مسأله فلسطین داشته است. جبهه جنوب لبنان به همه ثابت کرد که آنچه مقاومت اسلامی لبنان انجام می‌دهد پشتیبان اول و اساسی ملت فلسطین و مسأله آن است. حزب‌الله لبنان در این نبرد صد‌ها شهید داده است.

یاسین گفت: نبرد طوفان الاقصی پیروزی حتمی برای ملت فلسطین و مقاومت آن را از همان روز هفت اکتبر قطعی کرد؛ روزی که تعداد اندکی از مبارزان گروه‌های مقاومت توانستند بزرگترین نیروی نظامی دشمن صهیونیستی را فلج کنند و دست به عملیات اسارت تاریخی سربازان دشمن بزنند. دشمن و رهبران آن تسلیم شروط مقاومت خواهند شد چرا که به رغم برتری نظامی و کمک‌هایی که از آمریکا و انگلیس برای آزادی اسرای خود گرفته‌اند، نتوانستند سربازانشان را از دستان مقاومت آزاد کنند.

محمد یاسین از محور مقاومت در یمن که با حرف و عمل از طریق شلیک موشک‌ها به سمت کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ از فلسطین حمایت کرد و مقاومت اسلامی لبنان و جبهه سوریه و عراق و تمام حامیان محور مقاومت که «وحدت میدان‌ها را در یک نبرد واحد و در رویارویی با یک دشمن واحد تثبیت کردند»، قدردانی کرد.

برچسب ها: ایران ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.