سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه‌گذاری بیش از ۶۶۰۰ میلیارد تومانی در صنایع بوشهر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تسریع در تکمیل طرح‌های صنعتی و تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی گفت: ۸۲ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد استان با سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۶۶۴ میلیارد تومان درحال تکمیل است.

مهدی صفوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۱۴۳ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹ هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان وارد مدار بهره‌برداری شد، اظهار داشت: در این راستا بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ فرصت اشتغال‌زایی فراهم شد.

وی از احیا واحد‌های راکد در سه سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی خبر داد و تصریح کرد: از شهریور سال ۱۴۰۰ تا اردیبهشت امسال در مجموع ۴۱ واحد راکد صنعتی و تولیدی در استان بوشهر احیا شد و به چرخه فعالیت بازگشت.

مدیرکل صمت استان بوشهر با اشاره به صدور ۵۰ فقره جواز تأسیس صنعتی در استان بوشهر در سه ماه نخست امسال بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۵۰ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال ۸۰۹ نفر صادر شده است.

صفوی با اشاره به زیرساخت‌های موجود نظیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر اعلام کرد: طبق وضعیت موجود تعداد ۸۲ طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در حال تکمیل است.

وی پیش‌بینی سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را شش هزار و ۶۶۴ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال ۲ هزار و ۵۵۰ نفر اعلام کرد.

مدیرکل صمت استان بوشهر، حمایت از سرمایه‌گذاران در ایجاد طرح‌های صنعتی را مورد تأکید قرار داد و گفت: در این راستا اداره کل صمت استان اقدامات متعددی نظیر تشکیل جلسات مختلف برای پیگیری رفع مسائل و مشکلات مربوطه، پرداخت تسهیلات بانکی، برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدکنندگان به منظور رسیدگی ویژه به مشکلات سرمایه‌گذاران صنعتی و سایر حمایت‌ها انجام داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.