سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان:

جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی کشور و اسلام هستند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی و آینده کشور و اسلام هستند، گفت: جوانان و نوجوانان سرشار از خلاقیت و نوآوری هستند و باید از این خلاقیت و نوآوری برای تحول در جامعه و هر منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، استفاده شود.

محمد کرمی در جمع عزاداران حسینی هیات زاهدان با گرامیداشت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: امام حسین (ع) در قیام عاشورا به ما آموخت عمل به اسلام، احکام اسلامی و دستورات الهی در هر شرایطی مهم است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشوراست، افزود: آمده‌ایم که راه دلدادگی به خداوند متعال، حفظ و توسعه اسلام و اجرای عدالت الهی که راه امام حسین (ع) است را ادامه دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه داستان کربلا تبلور موضوع عشق و دلدادگی امام حسین (ع) به خدای متعال است، تصریح کرد: صحرای کربلا همه زیبایی بود و این زیبایی در عاشقی خدا و تفسیری از آیات الهی است و سالار شهیدان در جوار حق از چیزی نگران نبود و با تمام وجودش تلاش کرد رمز و راز بندگی را به ما بیاموزد.

وی تاکید کرد: عزاداران حسینی باید از این فرصت برای اتصال و نزدیک شدن به خدا استفاده کنند و اگر بتوانند راه و رسم زندگی امام حسین (ع) را ادامه دهند از زندگی کردن لذت می‌برند.

کرمی با بیان اینکه امیدوارم خداوند متعال به همه توفیق دهد تا بتوانیم راه دلدادگی به خداوند را یاد گرفته و از تمام لحظات قیام عاشورا درس زندگی بگیریم، ادامه داد: همه ما در کار‌ها باید حسینی عمل کنیم یعنی با تمام وجود وارد میدان عمل بشویم و در راه رضای خداوند عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) با تمام وجود برای احیا و زنده نگه‌داشتن دین رسول الله (ص) به میدان آمد و همه زندگی‌اش را در راه اسلام و خدا فدا کردند، تصریح کرد: امام حسین (ع) از هیچ قدرتی نهراسید، چون به خدا وصل بود و کسی که به خدا متصل است یعنی همه عالم را دارد و عالم در ید و قدرت الهی است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.