سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی نفرات برتر مسابقات چوب کشی بانوان کشور در اصفهان

نفرات برتر مسابقات چوب کشی بانوان کشور در اصفهان معرفی شدند.

رقابت‌های چوب کشی قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی با معرفی برترین‌ها در اصفهان به پایان رسید.

در این رقابت‌ها آرزو حسینی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم و محدثه شخم گر در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم هر دو از خراسان جنوبی و بهاره میرزایی در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم از همدان عنوان قهرمانی رو کسب کردند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان با بیان اینکه این رقابت‌ها با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۲۳ استان کشور برگزار شد گفت: این مسابقات در ۳ وزن منهای ۵۵، منهای ۶۵ و منهای ۷۵ کیلوگرم برگزار شد که برترین‌های هر وزن با حضور در تیم ملی راهی رقابت‌های جهانی خواهند شد.

مهدی اسدی افزود: چوب کشی یکی از رشته‌های ورزشی ایرانی است که از بازی‌های قدیم و بومی و محلی ایرانیان محسوب می‌شود‌

او گفت: این رشته نیاز به آمادگی جسمانی و قدرت بدنی بالا دارد و مچ، بازو مهمترین عضو بدن در این ورزش است که در مسابقه درگیری بیشتری نسبت به دیگر اعضای بدن دارد.

مسئول برگزاری این رقابت‌ها  افزود: بازی‌های بومی و محلی کشورمان با توجه به امکانات و هزینه کمی که دارد همیشه دردسترس هست و مردم در کنار هم و در خانه خودشان به راحتی می‌توانند آن را انجام دهند و از این ورزش‌های سنتی که جذابیت و هیجان زیادی دارد بهره‌مند شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.