سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه خدمات پشتیبانی تولید عشایر فارس رونمایی شد

سامانه خدمات پشتیبانی تولید عشایر فارس در نشستی باحضور رئیس سازمان امور عشایر ایران رونمایی و افتتاح شد.

عبدالحمید کریمی مدیرکل امور عشایر فارس در نشست رونمایی از سامانه یادشده گفت: این سامانه در راستای اجرای قانون حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع و حرکت به سمت دولت الکترونیک و ارائه خدمات هوشمند به عشایر کوچنده فارس طراحی و راه اندازی شده است.

کریمی با اشاره به اهداف راه اندازی این سامانه، افزود: شفافیت سازمانی، تسریع در دسترسی به اطلاعات، عرضه مستقیم خدمات، رعایت عدالت توزیعی در ارائه خدمات و برخورداری تمام عشایر فارس از خدمات دولت از جمله اهداف راه اندازی سامانه خدمات پشتیبانی تولید عشایر فارس است.

او ادامه داد: از طریق این سامانه امکان استعلام و گزارش گیری خدمات ارائه شده و یا قابل ارائه به عشایر فارس از جمله پرداخت تسهیلات، توزیع پنل تولید برق و حمام خورشیدی، توزیع تانکر‌های ذخیره آب و ... فراهم شده است.

مدیرکل امور عشایر فارس با اشاره به اینکه در این سامانه ثبت اطلاعات براساس کد ملی افراد و اعضای خانوار صورت می‌گیرد، گفت: مبنای کار این سامانه نتایج سرشماری ثبتی مبنا عشایر کوچنده کشور توسط مرکز آمار ایران است.

او با اشاره به اینکه ایده طراحی و عملیاتی سازی این نواوری فناورانه توسط سعید صالحی رئیس اداره برنامه ریزی و فناوری اطلاعات صورت پذیرفته است، گفت در این جلسه لوح تقدیری به رسم تجلیل از زحمات و برنامه ریزی‌های زیربنایی جهت افزایش بهره وری و رشد زندگی عشایر استان و کشور، توسط رئیس سازمان امور عشایر ایران به وی اعطا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.