سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالبان:

زمینه سرمایه گذاری در افغانستان فراهم شده است

شماری از نمایند‌گان اتحادیه تاجران کابل با معاون سیاسی ریاست الوزراء طالبان دیدار و گفتگو کردند.

شماری از نمایند‌گان اتحادیه تاجران کابل در دیدار با معاون سیاسی ریاست الوزراء طالبان گفتند سطح سرمایه‌گذاری‌های آنان در حال افزایش و ارزش ملکیت‌های آنان در حالت مناسب قرار گرفته است.

در این دیدار، نمایندگان اتحادیه تاجران کابل از حل مشکلات و رسیدگی به پیشنهادات خویش از سوی معاونیت سیاسی ریاست الوزرا، تشکر کردند و گفتند که روابط نزدیک میان مسئولان و تاجران سبب حل مشکلات آنان شده که از چند دهه بدینسو تاجران افغانستانی با آن مواجه بودند.

این تاجران افزودند که کسب و کار آنان رونق یافته، سطح سرمایه‌گذاری‌های‌شان در حال افزایش و هم‌چنان ارزش ملکیت‌های آنان در حالت مناسب قرار گرفته است.

به گفته‌ی آنان؛ در دو سال گذشته روابط و هماهنگی تاجران و ادارات مربوطه در کنار رشد تجارت، راه را برای سرمایه‌گذاری خارجی در کشور نیز باز کرده و کاهش در مالیات حمایت خوب برای تجارت است.

نمایندگان اتحادیه تاجران کابل هم‌چنان پیشنهادات شان را در مورد هماهنگی با ادارات مربوطه در شهر کابل و عملی‌سازی بهتر شماری از پروژه‌های ساختمانی به گونه کتبی با معاون سیاسی ریاست الوزرا به اشتراک گذاشتند.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرای طالبان حمایت از تاجران را اولویت حکومت کابل خواند و گفت دروازه حکومت به روی تاجران باز است و به مشکلات آنان به موقع رسیدگی می‌شود و هم‌چنان به منظور هماهنگی بیشتر میان ادارات مربوط در کابل و تاجران، گام‌های مهم برداشته خواهد شد.

گفتنی است که در این دیدار، اعضا و رهبری اتحادیه تاجران کابل به منظور تقدیر از همکاری و خدمات ارزنده معاون سیاسی ریاست الوزرا، برای وی لوح تقدیر نیز اعطا کردند.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.