سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح مسیل ۱۵ خرداد با سه میلیارد تومان اعتبار

شهردار شهرکرد گفت: طرح مسیل ۱۵ خرداد با سه میلیارد تومان اعتبار با هدف هدایت آب‌های سطحی از سوی سازمان عمران و بازآفرینی این دستگاه در حال اجرا است.

محمدحسین واحدیان در بازدید از طرح هدایت آب‌های سطحی، اظهار داشت: ایجاد و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر به منظور رفع مشکلاتی نظیر آبگرفتگی معابر که در فصول پربارش گریبانگیر برخی نقاط شهر می‌شود، حائز اهمیت است.

وی افزود: در همین راستا طرح مسیل ۱۵ خرداد به طول هزار متر با سه میلیارد تومان اعتبار با هدف هدایت آب‌های سطحی از سوی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری در حال اجرا است و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مردادماه این طرح تکمیل شود.


بیشتر بخوانید


واحدیان بیان کرد: افزایش کیفیت زندگی شهروندان یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها بوده و هدایت آب‌های سطحی، سهولت در عبور و مرور، ارتقاء سطح ایمنی و زیباسازی معابر و مدیریت به هنگام بحران در شرایط جوی نامناسب از برنامه‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های فصلی در تقویت منابع آبی نقش موثری دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.