سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: با عبور سامانه بارشی احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان پیش بینی شده است و لازم است مسافران از تردد و اتراق در محورهای پرخطر خودداری کنند.

حسینعلی محمدی مدیرکل بحران استانداری مازندران با هشدار در خصوص ریزش سنگ در ارتفاعات اظهار داشت: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی با فعالیت جریانات همرفتی و وقوع ناپایداری از بعدازظهر تا یکشنبه ۲۴ تیرماه شاهد رگبار و رعد و برق پراکنده در مازندران خواهیم بود و وزش باد خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در مناطق کوهستانی استان هم احتمال وقوع تگرگ پیش بینی شده است.

حسینعلی محمدی تصریح کرد: احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی، پرآب شدن رودخانه، ریزش سنگ و اختلال تردد در محور‌های کوهستانی پیش بینی و هشدار داده شده است.

وی از آمادگی نیرو‌های خدماتی و امدادی استان با تجهیزات کامل برای خدمات‌رسانی در صورت وقوع سیلاب خبر داد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم در صورت وقوع سیلاب احتمالی اتخاذ شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از رانندگان خواست هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی و محور‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی احتیاط در هنگام شب را خواستار شد و بیان کرد: کوهنوردان از صعود به ارتفاعات در مناطق کوهستانی و تردد در نقاط حادثه خیز پرهیز و از برپایی چادر در فضا‌های باز خودداری کنند.

محمدی افزود: دامداران هم دام‌های خود را دور از حاشیه رودخانه و دهانه مسیل و فضای باز نگهداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران توصیه کرد: شهرداران هم نسبت به پاکسازی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی و مقاوم سازی داربست‌ها و سازه‌های موقت دقت و نسبت به ایمن سازی تابلو‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.