سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیرکل امور اتباع سیستان و بلوچستان از پایانه ریمدان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان از پروژه های عمرانی در حال اجراء در پایانه مرزی ریمدان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان از پروژه های عمرانی در حال اجرا در پایانه مرزی ریمدان بازدید به عمل آورد.

منصور سعیدی در این بازدید از اتمام ساخت و تجهیز سوله ۷۲۰ متر مربع در پایانه مرزی ریمدان جهت پذیرایی و اسکان موقت زوار پاکستانی اربعین حسینی ع خبر داد و تشریح کرد: این سوله در راستای رفاه حال زوار پاکستانی اربعین حسینی در زمینی مساحت ۸ هزار متر مربع ساخته و تجهیز شده است.

وی افزود: پیش بینی های لازم برای پذیرایی و اسکان زائرین و تامین نیازهای ضروری با در نظر گرفتن ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی و حمام زنانه و مردانه به صورت مجزاء، ۹ سرویس حمام سیار، نصب ۱۶ اسپیلت ۳۶ هزار ، نصب تانکر آب هوایی و آب سردکن و .... صورت گرفته و کلیه موارد مشروحه نیز در این سوله در حال نصب و راه اندازی برای بهره برداری زائرین می باشد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی همچنین از سوله ای دیگر در حال ساخت در مرز ریمدان جهت اسکان اضطراری زوار اربعین حسینی ع خبر داد و بیان کرد: اقدامات لازم جهت ساخت و راه اندازی این سوله نیز فراهم شده است و امید می رود مراحل ساخت این سوله نیز تا فرا رسیدن اربعین و حضور زوار با تلاش شبانه روزی همکاران این مجموعه به اتمام برسد.

ایشان همچنین از انتقال ۶ کانکس سیار هر کدام با ظرفیت ۳ سرویس حمام مجزا جهت ارائه خدمات به خدام زوار اربعین خبر داد و گفت: طبق پیش بینی های انجام شده مقرر گردیده گردیده، تا نیمه اول مرداد اقدامات لازم جهت انتقال و نصب در محل صورت پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.