سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نادری: کمتر بازیکنی مثل مسلم مسیگر است

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: مسلم مسیگر تمرینات را جدی می‌گیرد و هیج مسابقه‌ای را دست کم نگرفت. او همواره اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کند.

علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص عدم حضور مسلم مسیگر کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در اردو، خطاب به ملی پوشان دعوت شده گفت: مسلم مسیگر با من هم بازی بوده، بعد از آن من در باشگاه مربی او بودم. از شما می‌خواهم به احترام او، یک دقیقه ایستاده وی را تشویق کنید. به این دلیل می‌گویم باید به احترامش دست بزنیم، چون کسی را واقعا مثل او در فوتبال ساحلی ندیدم.

او توصیف مسیگر ادامه داد: او همیشه ولع تمرین کردن و کسب پیروزی را داشت. با ۴۱ سال سن هنوز هم تمرین را رها نمی‌کند. مسلم تمرینات را جدی می‌گیرد و هیج مسابقه‌ای را دست کم نگرفت. او همواره اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کند. این شرایط باعث می‌شود که یک بازیکن ۱۸ سال مداوم در ترکیب اصلی تیم ملی به دور از حاشیه و تکبر باشد.

نادری اضافه کرد: با مسیگر صحبت کردم و ناراحتم از این که او ۴۱ ساله شده و آن نیروی جوانی سابق را ندارد. دوست داشتم در ۳۰ سالگی مربی او می‌شدم و در تیمم می‌بود. او شخصیت برنده شدن دارد، از این دست بازیکنان کم دیدم. مسیگر موارد اخلاقی و فنی را رعایت می‌کند و خود را وقف تیم کرد. بازیکنی است که همه چیز را درک می‌کرد، آنجایی که لازم بود پاس می‌داد، آنجایی که لازم است بازی را آرام می‌کرد و آنجایی که لازم است شوت می‌زند و برای تیمش مثل یک رهبر واقعی عمل کرد. 

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: مجموع این خصوصیات یک بازیکن را ماندگار می‌کند و در آخر وقتی به او زنگ میزنید و موضوع را مطرح می‌کنید بدون از هرگونه رفتار غیرمنطقی با آغوش باز تصمیم کادر را می‌پذیرد و در جواب می‌گوید: موفقیت و سربلندی تیم ملی از هر چیزی واجب‌تر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.