سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات کلاهبرداری چند صد میلیاردی در شهرستان بشاگرد

شخصی با نام مستعار حسن صالح میلیارد ها تومان از شهروندان بشاگردی کلاهبرداری کرد.

شماری از ساکنان شهرستان بشاگرد بیش از یک سال است که راهی میان بر برای پولدار شدن یافته اند و آن مراجعه به شخصی به نام مستعار حسن صالح است.

حسن صالح از ساکنان بشاگرد در ازای دریافت پول، طلا و ماشین از شهروندان در دو ماه دوبرابر مبلغ دریافتی را در قالب یک قرارداد مضاربه پرداخت می کرد.

متن قرارداد یک کاغذ دستی و بدون ضمانت برگشت پول است.

عده ای از شهروندان می گویند: چند بار به این شخص پول داده اند و سرمایه اش در دوماه دوبرابر شده است.

یکی از ساکنان روستای مارز در مرز بین بشاگرد و قلعه گنج می گوید: 3 میلیارد پول پارسال به حسن صالح دادیم و در دو ماه حدود 6 میلیارد تومان گرفتیم.

پرداخت سودهای بالا سبب شد تا شهروندان زیادی وسوسه شوند و املاک و طلاها و دیگر پس اندازشان را به حسن صالح بدهند.

اکنون چند روزی است که از حسن صالح خبری نیست و در یک پیام صوتی از شهروندان خواسته صبر کنند تا در زمان مناسبی پولشان را پرداخت می کند.

دهیار یک روستا در بخش گوهران می گوید: حدود 15 میلیارد تومان فقط اهالی یک روستا به حسن صالح داده اند و اکنون سرشان بدون کلاه مانده است.

با وجود اینکه صحبت از 200 میلیارد تومان کلاهبرداری شده است  اما جا دارد مسولان شهرستان گزارشی به شهروندان ارائه کنند که در این مدت چرا جلوی فعالیت های غیر قانونی و شبهه زای دینی این شخص گرفته نشده است.

مسولان قضائی هنوز گزارشی از جزئیات این کلاهبرداری اعلام نکرده است.

همچنین این موضوع باید مورد توجه کارشناسان دینی و ستاد امر به معروف استان قرار بگیرد چگونه یک فرد با قراردادهای مالی و آشکار در مدت بیش از یکسال بیشتر شهروندان را آلوده به ربا خواری می کند و جامعه بی تفاوت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.