سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند خرابکار مرتبط با معاندین در بوشهر/ بازداشت ۴ نفر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و انهدام باند ۴ نفره خرابکاری و مرتبط با معاندین در استان خبر داد.

سردار حیدر سوسنی با اشاره به تخریب چند فقره تخریب و آتش‌سوزی در استان بوشهر اظهار داشت: به دنبال چندین فقره تخریب و آتش‌سوزی تعدادی از بنر‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی درخصوص بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت و ضرورت مشارکت آحاد جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و چندین مورد شعارنویسی در نقاط مختلف استان و نگرانی امت حزب الله و مسئولین محلی و قضایی و دستگاه‌های امنیتی نسبت به تداوم و گسترش اینگونه اقدامات ضد امنیتی مراتب در دستور کار ماموران پلیس استان بوشهر قرار گرفت.

رئیس پلیس استان بوشهر افزود: در همین راستا ضمن تشکیل تیم عملیاتی و فنی متشکل از کارشناسان خبره و مجرب پلیس و با فعال کردن شبکه منابع خبری در نشانگاه‌های هدف، اشراف و گسترش چتر اطلاعاتی، پایش دوربین‌های مداربسته، بهره‌گیری از اقدامات فنی واطلاعاتی هویت سرباند این گروه به نام (ن گ) که سابقه خرابکاری و همکاری با ضد انقلاب و معاندین در زمان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ نیز داشته شناسایی شد.

سردار سوسنی در ادامه گفت: پس از هماهنگی قضایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد و تحت بازجویی و تحقیقات فنی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود، گفت: وی با اجیر کردن و وعده پرداخت مبالغ به افرادی به نام‌های (ا خ)، (ع ن) اهل یکی از شهرستان‌های شمالی استان بوشهر و (ح ک) تبعه افغانستان آنان را ترغیب به انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی از قبیل تخریب و آتش سوزی بنر‌های انتخاباتی، تعرض به مقر‌های دولتی انتظامی و نظامی کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه همه اعضاى این باند در عملیات پیچیده دستگیر و در مواجه با مدارک موجود، به صراحت به بزه انتسابی اقرار و اعتراف کردند گفت: افراد دستگیر شده معترف شدند که قصد تعرض و پرتاب کوکتل مولوتوف و آتش زدن یکی از مقر‌های انتظامی در شمال استان بوشهر را داشته که قبل از عملی کردن این اقدام دستگیر و توطئه آنان خنثی شده است.

سردار سوسنی خاطر نشان کرد: همه متهمان دستگیر شده سابقه شرکت در اغتشاشات سنوات قبل (۱۴۰۱) و دستگیری در زمان اغتشاشات را داشته که به مرجع قضایی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.