سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید رئیس کل دادگستری کرمان بر لزوم مدیریت برق واحد‌های صنعتی

حجت الاسلام حمیدی گفت: بایستی به گونه‌ای میان شرکت برق و کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی برنامه ریزی شود تا قطعی‌های برق به تولید آسیب نرساند.

عصر امروز حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از اعضای شورای قضایی استان کرمان، معاون اقتصادی استاندار و مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان بردسیر از بخش‌های مختلف کارخانه فولاد مشیز بردسیر بازدید و به مشکلات این واحد تولیدی رسیدگی کردند. 

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی،  در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد مشیز بردسیر گفت: بایستی به گونه‌ای میان شرکت برق منطقه‌ای و کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی برنامه ریزی شود تا قطعی‌های برق به تولید آسیب نرساند.

وی افزود:  قطعی‌های مکرر برق کارخانجات، شرایط خاص و ویژه‌ای را به وجود آورده است که لازم است برای جلوگیری از ضربه به تولید، مدیریت طرفینی میان کارخانه‌ها و اداره برق شکل گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان  ادامه داد: با توجه به اینکه در تابستان اوج پیک مصرف برق است، مشکلات کارخانه صنایع فولاد مشیز بردسیر با قطعی‌های برق مضاعف شده و مدیران این کارخانه از شرایط کنونی گلایه‌مند هستند.

وی بیان کرد: مدیران کارخانه فولاد مشیز خواستار این هستند که اداره برق قبل از قطع کردن برق، در قالب یک جدول زمانبندی به آن‌ها اعلام کنند.

 نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان افزود: بایستی در یک جدول زمانبندی زمان‌های قطع برق به کارخانجات اعلام شود تا واحد‌های تولیدی بتوانند با برنامه ریزی‌های مناسب به تولید خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: شرایط موجود مشکلاتی را برای این واحد تولیدی به وجود آورده است و این کارخانه نتوانسته به تعهدات داخلی و بین المللی خود در قبال فروش محصولاتش عمل کند.

حجت الاسلام  حمیدی ادامه داد: پس از پیگیری‌های به عمل آمده مدیران شرکت برق، قول مساعد دادند که مسائل و مشکلات موجود، پس از چند روز و اتمام زمان پیک مصرف، رفع شود.

وی گفت: در سال‌های گذشته صنایع فولاد مشیز با مشکلاتی مواجه بود، اما با تغییرات جدیدی که در مدیریت این مجموعه شکل گرفت، دوباره به چرخه تولید بازگشته و هم اکنون در داخل و در خارج از کشور بازاریابی مطلوبی دارد و بخشی از تولیدات این کارخانه به خارج از کشور صادر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان  با بیان این مطلب که حمایت دستگاه قضائی از این کارخانه ادامه خواهد یافت، گفت: با همت مدیران و مهندسین جوان در این مجموعه برای حدود ۵۸۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون کارخانجات فولاد شرکت مشیز از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار است و پیش بینی می شود با طرح‌های توسعه‌ای که در دست دارند در سال‌های آتی شاهد شکوفایی بیشتر این مجموعه باشیم.

در این بازدید سید مهدی قویدل معاون پیشگیری از وقوع جرم، سلطانی نژاد معاون قضایی، فناوری اطلاعات و برنامه ریزی، زاده کافی معاون مالی و پشتیبانی دادگستری استان کرمان، سالاری رئیس دادگستری بردسیر، بنی اسد دادستان شهرستان، نیز حضور داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.