سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجموعه اقبال کرمان تعیین تکلیف می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از تعیین تکلیف وضعیت مجموعه اقبال و بهسازی آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

میثم پاریزی در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان کرمان که در محل هتل پارس کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان، ابراز امیدوارکرد، همه بتوانیم از فیوضات این ماه نهایت بهره مندی را داشته باشیم.

وی یکی از درس‌های مهم محرم و عاشورا را درس بزرگی، عزت، ماندن بر عهد و پیمان، استواری بر صداقت و درستی و آزادگی عنوان کرد و گفت: امروز مسلمانان جای جای جهان، با عرض ارادت ویژه‌ای که به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان دارند، در این ایام ارادت خود را با حضور در مراسم و آیین‌ها و نذوراتی که انجام می‌دهند، نشان می‌دهند. 

پاریزی افزود: امروز کرمان یک استان اثرگذار است و با توجه به مناسبت‌های اجتماعی و برنامه‌هایی که در این استان اتفاق می‌افتد، انتظار این است، همین طور که ما به وجود شهید سلیمانی و شهدایی که از این استان پرچمدار عزت، اقتدار و امنیت بودند و امروز نیز مایه مباهات مردم هستند، افتخار می‌کنیم، ورزشکاران با عزت، اقتدار و آزادگی بتوانند حافظ ارزش‌های نظام اسلامی باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش، انتخاب اسفندیاری به عنوان رئیس هیئت تنیس استان کرمان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، وی در کنار اعضای هیئت مدیره بتواند مسائل هیئت را در ابعاد اخلاقی، فرهنگی و مسائل فنی به توازن پیش ببرد.

پاریزی تصریح کرد: چیزی که در این رشته نیاز داشتیم و در سال‌های گذشته دچار تلاطم بود، یک آرامش و اجماع بود که خوشبختانه امروز اتفاق افتاد.

وی بیان داشت: تخصص رئیس هیئت، نگاه، شناخت و حضور میدانی رئیس و اعضای هیئت مدیره در کنار همه مناسبت‌ها و برنامه‌هایی که اجرا می‌شود، موارد مهمی است که انتظار می‌روند به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: انتظار است، هر هیئت ورزشی در زمان برگزاری مجمع انتخاباتی با برنامه وارد شود و بتواند در مجامع عمومی گزارش مناسب داشته باشد و از عملکرد فنی و مالیش دفاع کند.

پاریزی افزود: همانطور که بحث زیرساخت‌ها به عنوان یک دغدغه و مطالبه مطرح هست، همانقدر مسائل فنی و اخلاقی، حضور در برنامه‌ها و مناسبت ها، سلامت اخلاقی و حجاب و عفاف مربیان، میزبانی‌ها و ... مهم است که باید به همه اینها توجه شود.

وی تصریح کرد: مکان‌هایی که امروز به عنوان بستر فعالیت ورزشی تقدس دارند، امروز باید مورد اعتماد خانواده‌ها باشند و وقتی یک پدر یا مادری دست فرزند خود را می‌گیرد و او را تحویل مربیان می‌دهد، باید بتوانند آن آسودگی فکر و خیال را ایجاد کنند تا هیچ نگرانی وجود نداشته باشد.

پاریزی خطاب به عوامل هیئت بیان داشت: ان شاءالله با تعاملات، همکاری، همراهی و همفکری همه شما عزیزان خوش بین هستم اتفاقات خوبی برای این رشته ورزشی رقم می‌خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به مجموعه اقبال کرمان اشاره کرد و گفت: مجموعه اقبال تعیین تکلیف و در آینده‌ای نزدیک بهسازی می‌شود.

پاریزی افزود: ما ۳۵۰ میلیون تومان به حساب هیئت تنیس استان واریزی داشتیم تتا بتواند هزینه وقفی خود را تعیین تکلیف کند و انتظار داریم این مجموعه ساماندهی شود.

 وی تصریح کرد: البته باید گفت، تنیس استان محدود به این مجموعه نیست، سال‌های گذشته مجموعه‌های خصوصی زیادی در استان و شهرستان‌ها راه اندازی شده و امروز این ظرفیت در ۵۰ تا ۶۰ درصد شهرستان‌های استان وجود دارد تا افرادی که متقاضی سرمایه گذاری هستند برای این کار ورود کنند.

پاریزی بیان داشت: امروز این آمادگی را داریم که به منظور توسعه این رشته ورزشی در بخش سرمایه گذاری تسهیلات پرداخت کنیم تا شاهد پیشرفت این ورزش باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اگر بخواهیم ورزش استان در تمام شاخص‌ها پیشرفت داشته باشد، باید تک تک افرادی که در مجموعه کار می‌کنند، حتی ورزشکاران و خانواده هیئت‌های ورزشی، همه همسو و همراه هم تلاش کنند و در این مسیر از حاشیه‌ها پرهیز شود. 

پاریزی، مهمترین رویداد ورزشی دنیا را برگزاری رقابت‌های المپیک و پارالمپیک در شهریور ماه عنوان کرد و افزود: اگر قرار است اتفاق مثبتی رخ داد، باید در این راه خیلی همت کنیم، به ویژه دوستان فنی و رسانه‌ها همه باید دست به دست هم دهند، در غیر اینصورت نمی‌توان چیزی را انتظار داشت.

وی تصریح کرد: امسال برای اولین بار در تاریخ ورزش استان کرمان، در رقابت‌های المپیک یک نماینده از این استان به عنوان مربی تنیس روی میز (حمیده ایرانمنش) داریم که این اتفاق ارزشمندی است و امیدواریم در ادوار آینده المپیک و در بازی‌های آسیایی از کرمان نمایندگان بیشتری داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.