سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵۰ کیلوگرم آدامس قاچاق در آذربایجان‌غربی ضبط شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف ۲۵۰ کیلوگرم آدامس قاچاق از یک دستگاه خودرو در ارومیه گفت: متهم این پرونده به پرداخت ۷۶۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده قاچاق ۲۵۰ کیلوگرم آدامس خارجی به ارزش ۷۶۷ میلیون ریال در شعبه ۶ ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک لازم، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متخلف را به پرداخت ۷۶۷ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید عطایی شهرستان ارومیه کالا‌های قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

نجف زاده با اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی این استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.