سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تبیین تاسوعا و عاشورای حسینی در «عشق است و آتش و خون»

تهیه‌کننده برنامه «عشق است و آتش و خون گفت: برنامه رادیویی «عشق است و آتش و خون» به تبیین موضوع رویداد بزرگ شکل گیری تاسوعا و عاشورا حسینی می‌پردازد.

چند سالی است در ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، رادیو ایران حسینیه‌ای با نام «عشق است و آتش و خون» مهیا می‌کند.

این برنامه با نگاهی پژوهشی به فرهنگ پیشرو عاشورا از منظر قرآنی و با استفاده از آثار عاشورایی در عرصه‌صدا می‌کوشد تا با عزاداران حسینی، به اقامه عزا و بزرگداشت مقام شهیدان بپردازد.

حسین معصومی تهیه کننده این برنامه گفت: تبیین موضوعات رویداد بزرگ شکل گیری تاسوعا و عاشورا حسینی، نقش امام حسین (ع) در دفاع از حق و عدالت، پرداختن به مقوله امر به معروف و نهی از منکر از دیگاه امام حسین (ع) تا روز شهادت ایشان و یاران وفادارش از بخش‌های مختلف این ویژه برنامه رادیویی است. 

وی ادامه داد: در این میان صحبت‌ها و واگویه‌های مردم تحت عنوان «با امام حسین (ع) حرف بزن» نیز از بخش‌های شنیدنی این برنامه است.

«عشق است و آتش و خون» به تهیه کنندگی حسین معصومی، اجرای حامد نجم الهدی و مهرناز فقیهی و با حضور حجت‌الاسلام علی آقا بابا از پنج شنبه ۲۱ تا ۲۹ تیر ساعت ۱۷:۱۵ از رادیو ایران پخش می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.