سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستای گره گشایی ترافیکی در منطقه۱۴ انجام می‌شود؛

اصلاح هندسی و توسعه میدان ۱۳ آبان تا اجرای دور برگردان جدید

شهردار منطقه۱۴ دستور لازم جهت گره گشایی ترافیکی در میدان ۱۳ آبان و تقاطع محلاتی و قیام شمالی با تسریع در اجرای اقدامات ترافیکی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، شهرابی طی رصد میدانی از محور‌ها و معابر منطقه با تاکید بر اینکه کاهش بار ترافیک و ایمن سازی معابر و میادین در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری برای رفاه شهروندان قرار دارد، دستورات لازم جهت اجرای طرح اصلاح هندسی و زیباتر و وسیع‌تر شدن میدان سیزده آبان صادر کرد.

وی با اشاره به حجم ترافیک در این محدوده، افزود: میدان سیزده آبان از میادین مهم و پر تردد در این منطقه است که در بیشتر ساعات روز با مشکلاتی نظیر تداخل حرکتی خودرو‌ها به دلیل پارک دوبل خودور‌ها در اطراف میدان گاهی با گره ترافیکی سنگین روبروست.

وی با یاداوری اینکه با انجام این فعالیت ترافیکی عبور و مرور خودرو‌ها روان و گره ترافیکی معابر منتهی به این میدان رفع می‌شود، دستورات لازم جهت تسریع در مناسب سازی ترافیکی این میدان را صادر کرد.

شهرابی همچنین دستور تسریع در اجرای دور برگردان تقاطع بزرگراه محلاتی و خیابان قیام شمالی یکی دیگر فعالیت‌های ترافیکی را در راستای جلوگیری از تخلف حرکت وسایل نقلیه و کاهش تصادفات صادر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.