سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش فعالیت‌های قرآنی برای اُنس بیشتر نسل آینده با قرآن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر گفت: فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در اشکذر برای اُنس بیشتر نسل آینده با قرآن افزایش یافته است.

پورقیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قرائت قرآن کریم سطح یک به تعداد ۲۳۰ نفر شرکت کننده و قرائت قرآن در سطح ۲ به ۱۷۵ شرکت کننده همچنین در سطح ۳ نیز به ۹۲ نفر در این شهرستان آموزش داده شده است.

او بیان کرد: آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در سطح یک به ۶۵ شرکت کننده آموزش داده شد همچنین تفسیر قرآن کریم به ۱۳۷ نفر در شهرستان اشکذر تدریس شده است.

پورقیومی اظهار داشت:دوره آموزشی آشنائی با سبک زندگی اسلامی نیز با حضور ۱۲۵ نفر شرکت کننده همچنین کارگاه آموزشی یک روزه هنر خوب زیستن با رویکرد دینی و روانشناختی با شرکت ۵۲ نفر در اشکذر برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: دوره‌های آموزشی توانمند سازی مربیان محافل خانگی قرآن کریم با شرکت ۳۲ نفر و حفظ سور منتخب قرآن کریم با حضور ۱۸۳ نفر در این شهرستان برگزار شده است.

او تصریح کرد: دوره‌های آموزشی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم با شرکت ۲۴۵ و تفسیر مجازی ۲۰ سوره آخر قرآن کریم، آمار با حضور ۸۵ نفر در شهرستان اشکذر برگزار شد.

پورقیومی اظهار داشت: کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با تعداد ۲۷ کرسی تلاوت قرآن کریم و محافل انس با قرآن کریم، تعداد ۱۲ محفل انس با قرآن کریم و اجرای طرح قرآنی مستورا با حضور ۳۲۵ نفر در اشکذر برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: دوره تربیت معلم تجوید قرآن کریم با حضور ۲۱ نفر و دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با شرکت ۲۵ نفر در این شهرستان برگزار شده است.

او بیان کرد: ۲ مؤسسه قرآنی و ۴ خانه قرآن شهری و ۷ خانه قرآن روستائی نیز در شهرستان اشکذر فعالیت دارند همچنین جلسه‌های تفسیر نهج البلاغه با همکاری دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

پورقیومی اظهار داشت: جلسه‌های تفسیر صحیفه سجادیه با همکاری دفتر امام جمعه اشکذر و جلسه هم اندیشی مسئولان مؤسسه‌ها و خانه‌های قرآنی نیز در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: گردهمائی روحانیون به صورت هفتگی در این شهرستان برگزار می‌شود همچنین اعزام مبلغ در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با شرکت ۱۴۵ نفر انجام شده است.

او تصریح کرد: اعزام مبلغ هفتگی به روستای قوام آباد در ۱۳۱ هفته صورت گرفته است همچنین اعزام امام جماعت به مدارس و اداره‌ها و برخی شرکت‌های تولیدی با شرکت ۴۵ نفر نیز انجام شده است.

پورقیومی اظهار داشت: اجرای طرح زندگی با آیه‌ها به نام مستورا در ماه مبارک رمضان با حضور ۶۰۰ نفر به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر انجام شده است.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: اجرای طرح زندگی با آیه‌ها در دهه ولایت، محرم و اربعین و ۱۰ فراز منتخب ویژه ماه محرم با شرکت ۷۵۰ نفر صورت گرفته است.

او تصریح کرد: اطلاع رسانی و پیگیری اجرای طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم نیز با حضور ۱۸ نفر به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.