سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون در مازندران

تفاهم نامه برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون در استان مازندران به امضا رسید

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با همراهی مهدی امیرفخریان رئیس هیات بدمینتون استان مازندران با حضور در فدراسیون بدمینتون با رئیس فدراسیون دیدار داشتند و تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

محمدرضا پوریا در دیدار با علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن تشریحی از جایگاه ویژه مسابقات بین المللی در ورزش کشور، گفت:این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است و دارای رنک جهانی می‌باشد و تنها مسابقات بین المللی است که برگزار می‌شود.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در دیدار با رئیس فدراسیون بدمینتون، گفت: جهت برگزاری مسابقه پیش روی، ما نهایت همکاری را با فدراسیون و هیأت بدمینتون خواهیم داشت تا به بهترین نحو این مسابقات برگزار گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ابراز امیدواری کرد که با کمک تمام دستگاه‌های استان بتوان میزبان شایسته‌ای برای بدمینتون ملی باشند و موجب سرافرازی ایران اسلامی شوند.

در پایان، نیز تفاهم نامه برگزاری مسابقات بین المللی که دوم مهرماه برگزار خواهد شد، به امضای ریاست فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.