سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلباران محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی در رشت

شهیدان علی انصاری استاندار و علیرضا نورانی معاون عمرانی استانداری گیلان ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۶۰ در خیابان آیت الله لاکانی رشت بدست منافقین ترور و به شهادت رسیدند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان به همراه جمعی از مسئولان استانی و با حضور خانواده شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی و اقشار مختلف مردم، محل شهادت استاندار سابق و معاون شهیدش را در خیابان آیت الله لاکانی رشت را گلباران کردند.
استاندار گیلان در این مراسم گفت: شهادت این ۲ شهید خدمت، سند جنایت استکبار و صهیونیست است که گروه‌های منحرف را در اقصی نقاط کشور به راه انداختند.
دکتراسدالله عباسی با اشاره به دسیسه‌های منافقان در دوران پر فراز و نشیب انقلاب افزود: دشمنان با ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب نتوانستند ما را نا امید و دلسرد کنند.
وی با بیان اینکه راه شهدا همچنان ادامه دارد گفت: امروز وظیفه سنگینی برعهده داریم و باید با تمام توان راه شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم، زیرا آنان مشعل فروزانی را برای ما برافروختند که امروز روشنایی بخش راه ما است.
استاندار گیلان گفت: امروز مقام معظم رهبری ویژگی‌هایی همچون خستگی ناپذیری، مجاهدت و مردمی بودن را برای شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی عنوان می‌کنند که همین ویژگی‌ها را شهید انصاری و شهید نورانی داشتند و این نشان می‌دهد که مسیر را درست می‌رویم و مسیر راه همین است.

 

برچسب ها: گلباران ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.