سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای عدم عرضه بنزین به خودروهای سیستان در کرمان چه بود؟

انتشار تصویری در فضای مجازی از نصب یک پلاکارد در پمپ بنزینی در استان کرمان که روی آن عبارت «صف کارت‌های غیربومی به جز سیستان» درج شده موجب تکدر خاطر مردم سیستان و بلوچستان شد.

 طی روزهای اخیر انتشار تصویری در فضای مجازی از نصب یک پلاکارد در پمپ بنزینی در استان کرمان که روی آن عبارت «صف کارت‌های غیربومی به جز سیستان» درج شده موجب تکدر خاطر مردم سیستان و بلوچستان شد.

در این راستا صحت ماجرا را جویا و مشخص شد عکس صحت داشته و مربوط به جایگاه عرضه سوخت ارگ جدید بم واقع در محدوده شهرستان بم است که صاحب جایگاه اعلام کرده این پلاکارد در پی اجرای طرح کدینگ در جایگاه‌های عرضه سوخت استان کرمان و محدودیت سیستمی ایجاد شده و در اصل برای جلوگیری از معطلی خودروهای استان سیستان و بلوچستان در صف نصب شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سیستان و بلوچستان در این رابطه ضمن ابراز گلایه از نصب پلاکارد با مضمون مورد اشاره، اظهار داشت: گزارش نصب پلاکارد که روی آن عبارت «صف کارت‌های غیربومی به جز سیستان» درج شده پیگیری و مشخص شد صحت داشته و در برخی از جایگاه‌های استان کرمان به دلیل اجرای طرح کدینگ به خودروهای با پلاک استان سیستان و بلوچستان سوخت عرضه نمی‌شود.

حجت محمدقاسمی افزود: در این رابطه مکاتبات لازم با مدیر شرکت نفت منطقه کرمان انجام شده و پلاکارد نصب شده در جایگاه‌ها که موجب تکدر خاطر مردم استان بوده جمع‌آوری شده است.

منبع: تسنیم

برچسب ها: صف بنزین ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۳ تير ۱۴۰۳
ما مردم بلوچستان از دیر موقع میدونیم ما جزو شهروند ایرانی نیستیم
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۱ تير ۱۴۰۳
موقعی که مامردمان سیستان وبلوچستان درنظام وجمهوری اسلامی شهروند درجه سه و چهارهستیم ازنوکیسه های عادی چه گلایه ای هست