سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش‌های خفیف در زنجان پیش بینی شد

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سرعت وزش باد در برخی مناطق استان طی امروز به حد نسبتا شدید می‌رسد و بارش‌های خفیف و محلی به خصوص برای ارتفاعات پیش بینی شده است.

حسین سلطانی کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری و میزان ابرها در شهرستان طارم بیشتر است.

وی با بیان اینکه این شرایط بعداظهر امروز با افزایش ابرها و وزش باد همراه خواهد شد، اظهار داشت: فردا /جمعه/ نیز شرایط جوی مشابهی در استان حاکم خواهد بود و پدیده غالب جوی، وزش باد است که اغلب در برخی ساعات بعدازظهرها سرعت آن به حد نسبتا شدید خواهد رسید.

سلطانی یادآور شد: امروز نیز هوای گرمی در نواحی مختلف استان حاکم است و از اوایل هفته آینده به خصوص روز یکشنبه با کاهش دما هوای خنکی در استان مستقر می‌شود.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۲۳ درجه سانتیگراد بیان کرد و ادامه داد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۸ و ۳۴ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۴ درجه،‌ خرمدره ۱۹ و ۳۴ درجه، آب‌بر ۲۵ و ۳۶ درجه، قیدار ۱۹ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۱۵ و ۳۳ درجه و ماهنشان ۲۳ و ۳۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.