سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم:

کارتینگ بوستان غدیر قم به یک مجموعه بین‌المللی تبدیل می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قم گفت: کارتینگ بوستان علوی به‌صورت کامل در حال به‌روزرسانی و تبدیل‌شدن به یک مجموعه بین‌المللی است.

پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اظهار کرد: مجموعه بوستان علوی امروز به یکی از مراکز مهم تفریحی و گردشگری شهر قم تبدیل‌شده است که در کنار شهربازی با سورتمه ریلی، تله‌سیژ و مجموعه دمنوش‌خانه از شهروندان و زائران پذیرایی می‌کند.

 وی افزود: مجموعه بازی‌های هیجانی همچون پینت بال، فوتبال دستی و مینی گلف در کنار دمنوش خانه سنتی احداث و از اقدامات شاخص انجام‌شده در بوستان علوی است که موجب می‌شود این مجموعه به یک قطب گردشگری تبدیل شود.

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه احداث بیش از ۱۰۰۰ هکتار بوستان از افتخارات شهر قم و برنامه شهرداری کف‌سازی همه مکان‌ها است، خاطرنشان کرد: یکی از بهترین نمونه این بوستان‌ها بوستان خضر نبی با مساحت ۵۴۰ هزار مترمربع و در کشور بی‌نظیر است.

 جوادیان با بیان اینکه در حال حاضر سه شهربازی در قم وجود دارد، اضافه کرد: شهربازی بوستان غدیر یک سال پیش به بهره‌برداری رسید، شهربازی بوستان فدک نیز که یکی از مراکز نوستالژی برای مردم قم بود مجدد افتتاح شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

 وی با اشاره به استقبال خوب مردم از مجموعه باغ پرندگان و پارک آبی شهر قم، تصریح کرد: مجموعه قایقرانی و ورزش‌های آبی بوستان جوان از مکان‌های مهمی برای ورزش‌های آبی است که در بحث تبلیغات شهری مغفول مانده و لازم است رسانه‌ها در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه تعدادی از مجموعه‌های جدید در حال احداث یا نزدیک به بهره‌برداری است، ادامه داد: برای نمونه باغ گیاه‌شناسی شهر قم یک مجموعه بسیار فاخر علمی، آموزشی و پژوهشی و در حال ساخت است.

 جوادیان با اشاره به زیپ لاین و پل معلق بوستان کوثر گفت: مجموعه کارتینگ بوستان غدیر که با تغییر بهره‌برداری به‌صورت کامل در حال به‌روزرسانی است و به‌زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و در حال تبدیل‌شدن به یک مجموعه بین‌المللی است تا بتوان مسابقات بین‌المللی را در آن برگزار کرد.

 وی افزود: مجموعه پذیرایی بوستان غدیر مورد بعدی است، رستوران و مجموعه سنتی در حال احداث در کنار شهربازی دارد و مجموعه گردشگری آبشار عوارضی طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اضافه کرد: تمام اینها در راستای ایجاد و گسترش نشاط اجتماعی برای شهروندان، زائران و مسافران است تا بتوانند از این امکانات استفاده کنند و موجب تولید ثروت و توسعه اقتصادی برای مردم شهر قم باشند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.