سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز کنکور در استان سمنان/ رقابت سرنوشت‌ساز هشت هزار و ۷۶۶ دانش‌آموز

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ با رقابت هشت هزار و ۷۶۶ داوطلب در چهار حوزه امتحانی این استان آغاز شد.

فرزین یغمایی نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: سه هزار و ۲۶۹ داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان و سه هزار و ۴۷۹ داوطلب (۲ هزار و ۱۳۱ داوطلب زن و یک هزار و ۳۴۸ داوطلب مرد) در شاهرود رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: یک هزار و ۹۸ داوطلب شامل ۶۵۹ زن و ۴۳۹ مرد در حوزه امتحانی دامغان و ۹۲۰ داوطلب شامل ۵۹۹ زن و ۳۲۷ داوطلب مرد در حوزه امتحانی گرمسار در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند.

به گفته وی نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان سمنان همزمان با یکهزار و ۷۴۷ حوزه اصلی در ۴۰۸ شهرستان کشور صبح و بعدازظهر امروز پنجشنبه بیست و یکم تیر و صبح روز جمعه بیست و دوم تیر برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری افزود: صبح روز پنجشنبه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی اظهار کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در نوبت عصر روز پنجشنبه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی به عنوان دارنده بیشترین داوطلب صبح روز جمعه برگزار خواهد شد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری خاطر نشان کرد: در مجموع در این نوبت از آزمون سراسری ۹۸۴ هزار و ۲۱۴ داوطلب در کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند که ۳۷ درصد داوطلبان را مردان و ۶۳ درصد زنان تشکیل می‌دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.